شنبه 29 اردیبهشت 1403

کارت چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
کارت چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کارت ورود به جلسه چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

کارت ورود به جلسه چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارت ورود به جلسه چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از ساعت 18 امروز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر شده است.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد کنترل مدارک ارسال شده در روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1401 و پس از آن در دست بررسی است.

داوطلبانی که کارت آزمون را دریافت می کنند موظف هستند فرم خوداظهاری کرونا را نیز تکمیل کنند.

آن دسته از داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنمای آزمون مدارک خود را به طور کامل ارسال نکرده‌اند لازم است تا امروز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام کنند.

چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می‌شود و بیش از 12 هزار نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش مهر، پیش از این قرار بود آزمون دستیاری دوره چهل و نهم در 5 اسفندماه 1400 برگزار شود که پس از برگزاری شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مقرر شد آزمون در اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار شود اما همچنان برخی از داوطلبان معترض عدم اعلام رای دیوان عدالت اداری مبنی بر تعویق زمان آزمون و به روز رسانی منابع آزمون هستند.