پنج‌شنبه 19 مهر 1403

کارزار و خرمشهرِ امروز دولت، جراحی اقتصاد فسادزا و رانتی است / آورده حذف ارز ترجیحی باید به جای دلال به جیب مردم برود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کارزار و خرمشهرِ امروز دولت، جراحی اقتصاد فسادزا و رانتی است / آورده حذف ارز ترجیحی باید به جای دلال به جیب مردم برود

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: اقتصاد کنونی فسادزا و رانتی است و دلال‌ها از آن سود می‌برند، ما باید این اقتصاد را جراحی کرده و آورده آن را به مردم بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز همزمان با سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر را یک کلیدواژه برای جنگ های پیش رو دانست و در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: شرایط سخت اقتصادی زیبنده مردم خوب ما نیست.

سردار حیدرنیا افزود: امروز در برخی حوزه ها اعم از نانو تکنولوژی، سلول های بنیادی، موشکی، نظامی و فضایی با گذشت 43 سال از انقلاب در قله پیشرفت قرار داریم اما در زمینه اقتصاد با عقب ماندگی مواجه هستیم. وی اظهار داشت: نگاه انقلابی، جهادی، ما می توانیم و تکیه بر جوانان در زمینه اقتصاد وجود نداشته و نگاه مدیران به بیرون مرزها و دست دشمنان بوده است، اگر ما به تفکر انقلابی برگردیم می توانیم اقتصاد را روی این ریل بیاندازیم. سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ثمره ناکارآمدی چندساله برخی مدیران است، تصریح کرد: حذف ارز ترجیحی و عادلانه کردن نظام یارانه ها یک جراحی بزرگ اقتصادی است. تداوم روند غلط اقتصادی سال های گذشته ما را در آینده با بحران شدید مواجه می کند. فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه گفت: اقصاد کنونی فساد زا و رانتی است و دلال ها از آن سود می برند، ما باید این اقتصاد را جراحی کرده و آورده آن را به مردم بدهیم، باید کسی که در عرصه اقتصادی تلاش می کند از آن بهره ببرد نه دلال و رانت خوار.

انتهای پیام /