چهارشنبه 13 تیر 1403

کارگزاران مردم در نظام اسلامی بایستی کم هزینه و پر فایده باشند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کارگزاران مردم در نظام اسلامی بایستی کم هزینه و پر فایده باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه کارگزاران نظام بایستی افراد امانتدار باشند، تصریح کرد: کارگزاران جمهوری اسلامی ایران بایستی انسان های امین، دلسوز، خدمتگزار، کم هزینه و پر فایده باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ایام هجرت رسول الله، ایام هفته وحدت، سالروز ازدواج پیامبر و حضرت خدیجه، سالروز شهادت امام حسن عسکری و سالروز آغاز امامت امام زمان، گفت: ماه ربیع الاول به مانند ماه صفر بسیار با عظمت است و باید با استفاده از روزهای آن، قدرش را بدانیم.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وقف، افزود: سازمان وقف امانتدار مردم است و امیدواریم همواره با قدرت بتواند وظایفش را به درستی، با کمترین هزینه و بیشترین فایده انجام دهد. در مجموع تمام ارکان جمهوری اسلامی بایستی کم هزینه و پر فایده باشند.

امام جمعه اراک با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی پیشانی نیروهای مسلح در برقراری نظم و امنیت در جامعه است و امیدواریم منشا آثار و برکات بسیاری در جامعه باشند و با اقتدار خود اجازه ندهند تا جریانات سازمان یافته، مفاسد اخلاقی، مفاسد اجتماعی، بی بند و باری، دزدی، خیانت، رشوه، تقلب، قاچاقچیان مواد مخدر و... گسترش پیدا کنند. بلکه در مقابل با اقدامات خود از منافع ملی، مصالح ملی، امنیت ملی و انضباط اجتماعی پاسداری و دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امید مردم به نیروی انتظامی است، گفت: بایستی این نیرو پاسدار حقوق مردم باشد و در صورت نیاز از کمک سایر نیروهای مسلح برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی استفاده کند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه کارگزاران نظام بایستی افراد امانتدار باشند، تصریح کرد: کارگزاران جمهوری اسلامی ایران بایستی انسان های امین، دلسوز، خدمتگزار، کم هزینه و پر فایده باشند.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان خاطرنشان کرد: از کشتی گیران ایرانی که با تلاش خود در مسابقات کشتی قهرمانی جهان برای کشورمان مدال آوری کردند و باعث خوشحالی مردم و جوانان شدند سپاسگزاریم.

انتهای پیام /