شنبه 14 مهر 1403

کاستا: کونته اگر سرمربی رئال مادرید بود یک فصل هم دوام نمی‌آورد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کاستا: کونته اگر سرمربی رئال مادرید بود یک فصل هم دوام نمی‌آورد

مهاجم اتلتیکو مادرید اعلام کرد سرمربی ایتالیایی اگر هدایت رئال مادرید را بر عهده می‌گرفت نمی‌توانست حتی یک فصل هم در این تیم بماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، دیگو کاستا که در قرنطینه به سر می‌برد در یک مصاحبه درباره آنتونیو کونته، شناخت رونالدو نازاریو و تیم ملی برزیل صحبت کرد. مهاجم اتلتیکو مادرید گفت: من پیش از آن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را دیده بودم اما زمانی که نخستین بار رونالدو نازاریو را دیدم حس متفاوتی داشتم. تحسین و اشتیاق را احساس می‌کردم. همه چیز خاص بود.

کاستا در ادامه به کونته اشاره کرد و گفت: من و او بیرون از زمین مشکلاتی داشتیم اما در حقیقت کونته سرمربی خوبی است. با این حال به عنوان یک مربی باید بتوانید تغییراتی در نحوه تمرینات ایجاد کنید. او سرمربی بدگمانی است. اگر در رئال مادرید بود حتی یک فصل هم دوام نمی‌آورد.

مهاجم اتلتیکو درباره حضورش در تیم ملی برزیل اظهار کرد: من یک امتیاز داشتم. توانستم به رویایم برسم، برای برزیل بازی کنم و همچنین پیراهن تیم بزرگ دیگری همچون اسپانیا را بر تن کنم‌. نحستین کسانی که از من انتقاد کردند رسانه‌های برزیلی بودند. زمانی که من به تیم ملی دعوت شدم همه می‌پرسیدند کاستا کیست. هنگامی که در تیم ملی حاضر شدم لوییس فلیپه اسکولاری به من گفت که تنها بازیکن خورخه مندس هستم. این چه داستانی بود؟ من را به خاطر داد و ستد دعوت کرده بود. در جای اشتباهی بودم.

او در پایان گفت: حضورم در تیم ملی اسپانیا ممکن بود و آن را پذیرفتم. چطور می توانستم نه بگویم؟ زمانی که تیم ملی برزیل را ترک کردم این شایعه شروع شد که اسکولاری من را می خواسته است. او حتی یک بار هم با من تماس نگرفت. سپس گفته شد من به رویای میلیون‌ها برزیلی پشت کردم؟ خدای من. چطور می‌توانم پشت کرده باشم؟ چرا نگفتید که به دنبالم نیامدند؟ چرا نگفتید که با من تماس نگرفتند؟

انتهای پیام