یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کاشته‌ای به زیبایی کاشته‌های پدر / رونالدوی جدید اعلام حضور کرد: جونیور از ریاض (ویدیو)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاشته‌ای به زیبایی کاشته‌های پدر / رونالدوی جدید اعلام حضور کرد: جونیور از ریاض (ویدیو)

یک گل تماشایی که کریستیانو جونیور، پسر رونالدوی افسانه‌ای، در تمرین آکادمی النصر از روی ضربه آزاد به ثمر رساند خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو جونیور، پسر بزرگ کریس رونالدو تنها 13 سال سن دارد ولی او کم کم در حال بروز نشانه‌هایی است که حکایت از احتمال بالای تبدیل شدنش به جانشین برحق پدر دارد.

ویدئو: 321568

کریستیانو جونیور از کودکی با فوتبال بزرگ شده و در باشگاه‌هایی که پدرش در آنها حضور داشت عضو آکادمی‌ها بوده است. او در ماه اکتبر رسما به عضویت آکادمی باشگاه النصر عربستان درآمد و تا کنون علاوه بر حضور منظم در تمرین‌ها با پیراهن تیم نوجوانان النصر چند بازی انجام داده است.

امروز یک هنرنمایی از کریستیانو جونیور باعث شد پسر سیزده ساله سی آر سون بار دیگر مورد توجه قرار بگیرد. ویدیویی کوتاه از تمرین تیم نوجوانان النصر که کریستیانو جونیور را پشت توپ در حال تمرین کردن ضربه ایستگاهی نشان می‌دهد. او توپ را با کاتی تماشایی به گوشه بالای دروازه می‌فرستد تا فریاد شادی و حیرت هم‌تیمی‌هایش به آسمان برود.

با اینکه خیلی‌ها می‌گویند اینکه فرزندان فوتبالیست‌های بزرگ هرگز نمی‌توانند در حد و اندازه پدران‌شون در فوتبال بدرخشند حالا به یک اصل تبدیل شده ولی به نظر می‌رسد کریستیانو جونیور قصد دارد این تئوری را به زباله‌دانی تاریخ بیندازد.

کاشته‌ای به زیبایی کاشته‌های پدر / رونالدوی جدید اعلام حضور کرد: جونیور از ریاض (ویدیو) 2
کاشته‌ای به زیبایی کاشته‌های پدر / رونالدوی جدید اعلام حضور کرد: جونیور از ریاض (ویدیو) 3