شنبه 16 تیر 1403

کانسلو را قرضی نمی‌دهیم، فقط دائمی / تهدید سیتی علیه بارسا: این ستاره خریدار عربستانی دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کانسلو را قرضی نمی‌دهیم، فقط دائمی / تهدید سیتی علیه بارسا: این ستاره خریدار عربستانی دارد!

روزنامه اسپورت اعلام کرد منچسترسیتی به بارسلونا اطلاع داده که قرارداد قرضی ژوائو کانسلو را تمدید نکرده و او تنها دائمی می‌تواند به بارسا منتقل شود.

به گزارش "ورزش سه"، آینده دو ژوائوی پرتغالی در بارسلونا، ژوائو کانسلو و ژوائو فلیکس، در روزهای اخیر به یکی از داستان‌های پیچیده باشگاه کاتالان تبدیل شده است.

درحالیکه دیروز خبر رسید فلیکس پیشنهادی از بنفیکا دارد، ساعتی پیش روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا اعلام کرد منچسترسیتی صریحا با مدیران بارسا اطلاع داده که حاضر نیست قرارداد قرضی کانسلو را تمدید کند و اگر بارسا این ستاره پرتغالی را می‌خواهد باید او را دائمی به خدمت بگیرد.

در این گزارش به نقل از منابع اسپورت نقل شده که منچسترسیتی به خوان لاپورتا اطلاع داد که در حال حاضر دو پیشنهاد از عربستان برای کانسلو دارد. هر چند تا این لحظه سیتی نتوانسته رضایت کانسلو برای انتقال به عربستان را بگیرد چرا که او در یورو حضور دارد.

پیشنهاد بارسا از ابتدا واضح بود و از طریق ژرژ مندس، ایجنت کانسلو، به اطلاع سیتی رسید: بارسلونا او را دائمی نمی‌خواهد و مایل است قرارداد قرضی فصل گذشته ژوائو یک فصل دیگر تمدید شود.

اسپورت می‌گوید بارسا وقتی با بی‌میلی سیتی مواجه شد به آنها اعلام کرد بندی در قرارداد قرضی جدید کانسلو می‌گنجاند که در صورت محقق شدن برخی شروط او را در پایان فصل آینده دائمی کند. اما سیتی این را هم نپذیرفته و می‌گوید اگر بارسا کانسلو را نخرد ترجیح می‌دهد او را به باشگاه‌های عربستانی که مبلغ قابل توجهی پیشنهاد داده‌اند بفروشد.

کانسلو را قرضی نمی‌دهیم، فقط دائمی / تهدید سیتی علیه بارسا: این ستاره خریدار عربستانی دارد! 2