جمعه 14 اردیبهشت 1403

کبدی

کبدی

وب‌گاه فرارو

متخصصان تغذیه در بریتانیا اثبات کرده اند که مردان و زنان باید مقادیر متفاوتی از غذا‌های مورد علاقه خود مانند استیک، پنیر و شکلات را برای حفظ سلامت هورمونی و سلامت روده مصرف کنند.

وب‌گاه فرارو

بیماری کبد چرب غیر الکلی بسیار شایع است و تخمین زده می‌شود که 25 درصد جمعیت جهان به درجات گوناگون به آن مبتلا باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون کبدی گفت: ورزشکاران جهان با عدم مبارزه با صهیونیست‌ها نشان بدهند که این رژیم را قبول ندارند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس امور خدمات سرپایی و بستری دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو با هشدار نسبت به مصرف مکمل های گیاهی کاهش وزن گفت: داروهایی که با شعار لاغری در کمترین زمان تبلیغ می شود؛ ممکن است به مرگ منجر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی کبدی ایران گفت: باید تیم منسجمی داشته باشیم. ورزش تیمی مثل کشتی نیست تا یک نفر انفرادی برود روی تشک و ستاره شود. حسن یزدانی به کار تیمی نیازی ندارد و ما هم یزدانی نیستیم و او اگر از پس خودش بربیاید قهرمان می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: اولین بیمار انسانی برای نخستین بار یک روش سلول درمانی را دریافت کرد که غدد لنفاوی وی را به یک کبد کوچک تبدیل می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رضا داوود نژآد بازیگر محبوب ایرانی که چند روز پیش بر اثر عارضه کبدی فوت کردند در مصاحبه ای که داشت درباره اتفاق تلخ زندگی اش صحبت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بهترین مسکن بدون نسخه (OTC) چیست؟ بستگی به این دارد که چه دردی داشته باشید و چرا. اگر بتوانید با یک دارو، علت اصلی درد را هدف بگیرید، دردتان بهتر خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کبد چرب یا استئاتوز کبدی (hepatic steatosis) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در جهان امروز ناشی از تجمع بیش از حد چربی در کبد است؛ اگر این تجمع چربی ادامه پیدا کند، می‌تواند التهاب کبدی ایجاد کند.

وب‌گاه فرارو

هویج با داشتن مواد مقوی و ویتامین‌ها منبع مهمی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هویج با داشتن مواد مقوی و ویتامین ها منبع مهمی برای درمان بسیاری از بیماری ها می باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصغر فرهادی در پی درگذشت رضا داوودنژاد پیام تسلیت منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اصغرفرهادی، با انتشار یک استوری درگذشت رضا داوود نژاد را تسلیت گفت. به گزارش عرشه آنلاین، به دنبال درگذشت رضا داوودنژاد در سن 43 سالگی و بر اثر بیماری کبدی، اصغرفرهادی با انتشار یک استوری این اتفاق تلخ را تسلیت گفت و نوشت: «رضای عزیز یادت همیشه به نیکی باقیست، آرزوی بردباری برای علیرضا داوودنژاد نازنین و خانواده عزیزش»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اصغرفرهادی، با انتشار یک استوری درگذشت رضا داوود نژاد را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت رضا داوودنژاد بازیگر سینمای ایران را تسلیت گفت.