جمعه 14 اردیبهشت 1403

کبدی

کبدی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عباس اورسجی در حکمی دبیر فدراسیون کبدی را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان و ساحلی و جوانان مشخص شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

متن گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در مجلس قرائت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نادره حکیم الهی مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید پیامی برای طرفداران دخترش و همچنین ناراحتی اش از ماجراهای پیش آمده را بیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و منظم است و سرعت بخشیدن به آن آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند، نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام این که درمان هپاتیت سی در کشور رایگان شده است، از تخمین وجود 200 هزار بیمار مبتلا به این ویروس در کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام این که درمان هپاتیت سی در کشور رایگان شده است؛ از تخمین وجود 200 هزار بیمار مبتلا به این ویروس در کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام این که درمان هپاتیت سی در کشور رایگان شده است؛ از تخمین وجود 200 هزار بیمار مبتلا به این ویروس در کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

یک متخصص طب سنتی با تأکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و منظم است و سرعت بخشیدن به آن آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند، نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

وب‌گاه عصر ایران

چاقی یا لاغری می‌تواند ناشی از یک مشکل داخلی باشد و نتوان برای همه یه نسخه پیچید که با مصرف یک پکیج دمنوش و داروی گیاهی آن مشکل به طور قطعی رفع شود؛ به طوری به گفته دکتر موحد - متخصص طب سنتی نیز باید در ابتدا افراد برای ریشه‌یابی مشکل خود به پزشک مراجعه کنند و سپس درمان مناسب را در پیش گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص طب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک متخصص ظب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

اضافه وزن با بسیاری از مشکلات سلامتی با ریسک مرگ زودرس مرتبط است و پزشکان می‌گویند افراد در صورت حفظ وزن سالم، بهترین شانس برای زندگی طولانی را خواهند داشت؛ اما مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه موناش در ملبورن استرالیا انجام شد، نشان داد افرادی که در سن بالای 65 سال وزن کم کرده‌اند، یک سوم بیشتر در معرض خطر مرگ در طی چهار سال هستند. در کمال تعجب آن‌ها هیچ ارتباطی بین افزایش وزن و افزایش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه جدید نشان داد که استامینوفن پروتئین‌ها را در بافت قلبی عروقی تغییر می‌دهد و به‌طور بالقوه بر عملکرد قلب تأثیر می‌گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که مشکلات حرکتی شدید دارند، باید از تردمیل و سایر ماشین‌های هوازی خودکار اجتناب کنند، زیرا خطر آسیب بیشتر با آن دستگاه‌ها وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبد یکی از مهم‌ترین اعضای بدن انسان است که به متابولیسم غذا، ذخیره انرژی و حذف سموم کمک می‌کند. انواع مختلفی از بیماری‌های کبدی از جمله هپاتیت، بیماری کبد چرب، سرطان کبد، فیبروز، سیروز و نارسایی کبدی وجود دارد.