جمعه 14 اردیبهشت 1403

کبدی

کبدی

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص طب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ امروزه به دلیل سبک زندگی ناسالم، تغذیه‌های فست فودی و کم‌تحرکی، بسیاری از افراد دچار افزایش وزن و چاقی هستند که این قضیه می‌تواند بسیار نگران‌کننده...

وب‌گاه فرارو

مراقب سلامت کبد خود باشید تا آسیب نبیند و این مراقبت شامل آگاه بودن از راه‌های گوناگونی می‌شود که ممکن است تصادفاً به این اندام حساس آسیب بزنند.

وب‌گاه فرارو

انگور، گیلاس، اسفناج، گوجه فرنگی و هلو نیز حاوی سمومی هستند که با آسیب کبدی و تاخیر در رشد نوزادان مرتبط می‌باشند. در این میان این صرفا میوه و سبزیجات نیستند که می‌توانند نگران کننده باشند. در خانه همه چیز از جاروبرقی گرفته تا رنگ روی دیوار‌های اتاق خواب ما می‌تواند مشکل ساز باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاه به گاه لکه های کوچک سفیدی روی ناخن های ما ظاهر می شوند؛ گاهی اوقات ظاهراً دلیل خاصی برای ایجاد این لکه ها وجود ندارد. در ادامه به بررسی عوامل ایجاد این لکه های مرموز می پردازیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ علت اصلی و دقیقی برای حضور این لکه‌ها بر روی ناخن‌ها وجود ندارد. وجود لکه سفید روی ناخن شما به چه معناست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسواک زبر و رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان از عوامل لق شدن دندان ها در سنین بزرگسالی است جرم گیری می تواند از این اتفاق جلوگیری کند.

وب‌گاه عصر ایران

بهترین روش تشخیص کبد چرب، انجام آزمایشات است. در برخی موارد مانند کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) امکان تشخیص به صورت ظاهری یا بالینی وجود ندارد و کبدی چرب از طریق انجام آزمایشات خون و... انجام می‌شود. علاوه بر آزمایشات خون با تصویربرداری‌ها نیز می‌توان تشخیص کبد چرب را انجام داد

وب‌گاه ورزش سه

با حکم دکتر عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ارشد و رییس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه اعلام کرد که پلیس این کشور به علت اعتراض او به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، احضار کرده است.

وب‌گاه فرارو

بعد از اعلام خبر بستری شدن ترانه علیدوستی گمانه زنی‌هایی درباره بیماری او کردند تا اینکه مشخص شد این بازیگر ایرانی دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی دارو‌ها است. اما سندرم درس (DRESS) چیست و آیا کلا بیماری خطرناکی است؟

وب‌گاه ورزش سه

علی رشیدی به عنوان دبیر فدراسیون کبدی منصوب و معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری عراقی واع، مقام ارشد بهداشتی عراق از ابراز آمادگی بغداد برای کمک به زخمی شدگان غزه‌ای خبر داد. صالح الحسناوی وزیر بهداشت عراق از آمادگی کامل بغداد برای پذیرش مجروحان فلسطینی در مراکز درمانی دولتی و خصوصی این کشور خبر داد. وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات و دستورات دولت، وزارت بهداشت عراق برای پذیرش مجروحان فلسطینی چه در مراکز درمانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی رشیدی با حکم رئیس فدراسیون کبدی به عنوان دبیر کل این فدراسیون انتخاب شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان مشخص شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با حکم عباس اورسجی علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی، آب و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره «تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن» قرائت شد.

خبرگزاری تسنیم

با حکم عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی منصوب شد.