جمعه 7 اردیبهشت 1403

کربکندی: نویدکیا نباید تغییرات زیادی در آسیا ایجاد می‌کرد / پرسپولیس شانس زیادی برای صعود از گروهش دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کربکندی: نویدکیا نباید تغییرات زیادی در آسیا ایجاد می‌کرد / پرسپولیس شانس زیادی برای صعود از گروهش دارد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

رسول کربکندی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت ناکامی تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: نویدکیا تغییرات زیادی در 2 بازی اخیر ایجاد کرد و به نظرم این تغییرات در سطح بازی های آسیایی نباید انجام می‌شد. همچنین سپاهانی ها در نیم ساعت اول بازی با النصر طوفانی ظاهر شدند، اما در هر 2 بازی برابر این تیم عربستانی گل‌های بدی خوردند.

او ادامه داد: خط دفاع سپاهان هماهنگی لازم را پیدا نکرده است و مدافعان میانی این تیم در هر 2 بازی اخیر تغییر کردند و همین موضوع باعث شد که ناهماهنگی را در این پست شاهد باشیم. علاوه بر این نحوه بازی سپاهان تغییر کرده است و آن‌ها فوتبال خوبی روی زمین بازی می‌کنند، اما تفکر نویدکیا زمان می‌خواهد تا به نتیجه برسد.

*س_کار سپاهان برای صعود از گروهش سخت است _س*

کربکندی درباره شانس سپاهان برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: کار سپاهان برای صعود سخت‌تر شده و تغییرات در سبک و شیوه بازی مشکلاتی را برای این تیم ایجاد کرده است. البته نباید ناامید بود و سپاهان مهره‌های خوبی دارد، اما بازیکنان تفکرات حرفه‌ای ندارند و بد گل می‌خورند.

پیشکسوت سپاهان درباره راهکارش برای خروج سپاهان از وضعیت بحرانی بیان کرد: سپاهانی‌ها تغییرات زیادی در 2 بازی اخیر داشتند و خیلی طول می‌کشد تا مربی بتواند سبک و تاکتیک مدنظرش را پیاده کرده و بازیکنان مختلف را امتحان کند تا به نتیجه دلخواه خود برسد. به نظرم تیمی موفق است که اول از همه بتواند دروازه اش را حفظ کند و گل دریافت نکند.

*س_درست نیست که مدافعان میانی سپاهان در هر بازی تغییر کنند_س*

او درباره عملکرد نویدکیا سرمربی سپاهان اظهار کرد: در حال حاضر قضاوت درباره نویدکیا زود است. سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان حرفه‌ای و اثر گذار در همه پست‌ها در اختیار دارد، اما ثبات در بازیکنان را نمی‌بینیم و این درست نیست مدافعان مرکزی و میانی در هر بازی عوض شوند.

*س_پرسپولیس شانس زیادی برای صعود از گروهش دارد _س*

کربکندی درباره عملکرد پرسپولیس در آسیا گفت: بازیکنان پرسپولیس در هر 2 بازی اخیر خود حرفه‌ای بازی کردند و از حداقل موقعیت‌ها خوب استفاده کردند و انگیزه بالایی برای پیروزی داشتند. آن‌ها با حضور در صدر جدول گروهشان شانس خود را برای صعود به مرحله بعد افزایش دادند.

*س_شهرخودرو بازیکنان با تجربه و حرفه‌ای ندارد_س*

کارشناس فوتبال درباره وضعیت تیم شهر خودرو بیان کرد: این تیم مشهدی بازیکنان با تجربه و حرفه‌ای ندارد و همین موضوع باعث شد که تاکنون هیچ امتیازی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کسب نکنند.

*س_ ستاره سوزی در فوتبال با سرمربیگری نویدکیا و رحمتی رخ داده است _س*

کربکندی درباره سرمربیگری نویدکیا و رحمتی بیان کرد: نویدکیا 2، 3 سال بازی نمی‌کرد و رحمتی هم در درون دروازه شهر خودرو بود که یک دفعه آن‌ها به عنوان سرمربی سپاهان و شهر خودرو انتخاب شدند. به نظرم ما ستاره سوزی می‌کنیم. متاسفانه بازیکنان قدیمی می‌خواهند کار مربیگری را از لیگ برتر شروع کنند تا به شهرت برسند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /

کربکندی: نویدکیا نباید تغییرات زیادی در آسیا ایجاد می‌کرد / پرسپولیس شانس زیادی برای صعود از گروهش دارد 2
کربکندی: نویدکیا نباید تغییرات زیادی در آسیا ایجاد می‌کرد / پرسپولیس شانس زیادی برای صعود از گروهش دارد 3