چهارشنبه 11 مهر 1403

کرونا 2 مرکز خدمات جامع سلامت گناوه را تعطیل کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کرونا 2 مرکز خدمات جامع سلامت گناوه را تعطیل کرد

بوشهر - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت روستای مال خلیفه‌ای و محمدصالحی این شهرستان به دلیل ابتلا شماری از کارکنان آنها به ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

محمد بازیاری جمعه شب به رسانه‌ها اعلام کرد: با مثبت شدن آزمایش کرونای تعدادی از همکاران در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی مال خلیفه‌ای و محمدصالحی و با توجه به اهمیت حفظ سلامت مراجعان تصمیم به توقف ارایه خدمات این 2 مرکز گرفته شد.

وی بیان کرد: تعطیلی مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای مال خلیفه‌ای و محمدصالحی برای اطمینان از سلامت سایر شاغلان در این مرکز صورت گرفته‌است. بازیاری ادامه داد: با توجه به حجم بالای مراجعه‌های مردم به این مراکز و اهمیت حفظ سلامت شاغلان و مراجعان، مراکز خدمات جامع سلامت مال خلیفه‌ای و محمد صالحی تا اطمینان از سلامت همه شاغلان آن تعطیل است. وی بیان کرد: عموم مراجعان به این 2 مرکز می‌توانند برای دریافت خدمات به یکی از مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهر گناوه مراجعه کنند. پیش از این نیز 2 مرکز درمانی شهرستان بوشهر به دلیل ابتلا شماری از کارکنان آنها به ویروس کرونا، تعطیل شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*