چهارشنبه 4 مهر 1403

کریم بنزما

کریم بنزما

وب‌گاه ورزش سه

ستاره 18 ساله بارسلونا به واسطه درخشش های اخیر خود، با یک افزایش قیمت سرسام آور مواجه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئال مادرید در 10 بازی اخیر خود آماری ناامیدکننده به ثبت رسانده است.

وب‌گاه فرارو

در لیگ بدون مهاجم ایران، مغانلو مورد توجه چند باشگاه ازجمله پرسپولیس قرار گرفته، اما سپاه 0 ان او را از دست نخواهد داد

وب‌گاه فرارو

موتورسوار آرژانتینی به مقام قهرمانی مسابقات داکار دست پیدا کرد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جهان 2023 به مصاف تیم اسپانیا رفت و نتیجه را واگذار کرد.

وب‌گاه فرارو

پدر و مادر پیکه هم وارد عوای اخیر او با شکیرا شده اند.

وب‌گاه فرارو

خانواده کریستیانو رونالدو به همراه این ستاره دنیای فوتبال به یک گردش آخر هفته‌ای در عربستان رفته‌اند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در جذب و خرید بازیکنان پرسپولیسی و به قول معروف بمب ترکاندن ید طولایی دارد.

وب‌گاه فرارو

انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های...

وب‌گاه فرارو

از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.

وب‌گاه فرارو

ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»

وب‌گاه فرارو

درحالی‌که رو‌زنامه‌های قطری بعد از یکی - دو روز نوشتن درباره این ماجرا، سکوتی کامل در این باره کرده‌اند، با ادیتور روزنامه استاد دوحه، عبدالعزیز، صحبت کردیم. او روزنامه‌نگاری باسابقه و اهل مصر است که سال‌هاست در تحریریه استاد دوحه می‌نویسد.

وب‌گاه فرارو

این همه مسخره‌بازی هنوز تمام نشده؟ پی‌اس‌جی باید از خواب بیدار شود. با این شرایط جلوی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان چه خواهند کرد؟"

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل و سرمربی استقلال عصر امروز دیداری صمیمانه داشتند و برنامه‌های تیم را مرور کردند.

وب‌گاه فرارو

یکی از اعضای هیات رئیسه به مهدی تاج پیشنهاد داده است؛ تیم ملی در جام ملت های آسیا از یک مربی ایرانی بهره ببرد و در صورتی که مربی ایرانی نتوانست تیم ملی را به هدفش برساند، فدراسیون فوتبال برای جام جهانی بعدی دوباره به سمت و سوی مربی خارجی برود.