چهارشنبه 18 مهر 1403

کسب رتبه سوم کشوری توسط مجمع خیران سلامت آذربایجان‌غربی باعث افتخار است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کسب رتبه سوم کشوری توسط مجمع خیران سلامت آذربایجان‌غربی باعث افتخار است

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و رییس شورای خیران سلامت استان گفت: کسب رتبه سوم کشوری توسط مجمع خیران عرصه سلامت استان بین 31 استان کشور، باعث افتخار است که باید در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای مجمع خیران عرصه سلامت آذربایجان غربی افزود: فعالیت های این مجمع بسیار گسترده است که همه اینها باید در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این صورت می توان مشارکت عمومی بیشتری را در راستای اهداف این مجمع شاهد بود.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر شاهد اقدامات عمرانی گسترده در حوزه سلامت در استان بودیم و این فعالیت ها مرهون همت خیران و مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان به همراه امامان جمعه و روحانیون می‌توانند ظرفیت بسیار خوبی برای تیلیغ و ترویج فعالیت‌های این مجمع باشند.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان نیز در این دیدار با ارائه گزارش عملکرد این مجمع گفت: با همکاری و حمایت خیران و مردم، شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و درمانی در شهرهای مختلف استان در سال گذشته بودیم که مهمترین آن‌ها، بخش‌های دیالیز و شبکه های بهداشت در مناطق محروم بود.

دکتر علی تقی‌زاده افشاری افزود: امیدواریم افتتاح بخش دیالیز بیمارستان طالقانی ارومیه که به عنوان پروژه فاخر در این زمینه در حال آماده سازی و بهره برداری است، بتواند مشکل عمده بیماران دیالیزی در استان را به‌خوبی مرتفع کند.

به گزارش ایرنا، سالانه دهها میلیارد ریال کمک از سوی مردم و خیران برای اجرای طرح های زیرساختی حوزه سلامت در آذربایجان غربی کمک می شود.

*س_برچسب‌ها_س*