شنبه 6 مرداد 1403

کشتی فرنگی

کشتی فرنگی

وب‌گاه مشرق نیوز

اتحادیه جهانی کشتی سیدبندی رقابت های کشتی فرنگی المپیک پاریس را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمتر از 20 روز تا شروع المپیک پاریس باقی مانده است.

خبرگزاری تسنیم

از نگاه عضو پیشین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان رقابت در سنگین وزن کشتی فرنگی ایران فوق‌العاده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام اسامی کشتی گیران حاضر در المپیک پاریس، مشخص شد 3ایرانی در وزن 74کیلوگرم حضور خواهند داشت. با اعلام اسامی کشتی گیران حاضر در المپیک پاریس، مشخص شد 3ایرانی در وزن 74کیلوگرم حضور خواهند داشت. به گزارش عرشه آنلاین، یونس امامی ملی‌پوش ایران در وزن 74 کیلوگرم است که امید زیادی به کسب مدال توسط او وجود دارد. امامی 2 مدال برنز جهان را در کارنامه خود دارد و در بازی‌های آسیایی هانگژو...

وب‌گاه فرارو

کشتی‌گیر 19 ساله ایرانی تیم آمریکا در رقابت‌های قهرمانی پان آمریکن بدون از دست دادن امتیاز همه رقبایش را شکست داد و به مدال طلا رسید.

وب‌گاه تابناک

در جریان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی پان آمریکن که در شهر لیما پایتخت پرو در حال برگزاری است، آروین خسروی کشتی‌گیر ایرانی تیم آمریکا صاحب مدال طلا شد.

خبرگزاری تسنیم

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان تأکید کرد هر شش عضو تیم ملی کشتی فرنگی شانس دستیابی به مدال در المپیک پاریس را دارند.

خبرگزاری تسنیم

تعداد تیم‌هایی که برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر آزاد اعلام آمادگی کرده‌اند به عدد شش رسید.

وب‌گاه ورزش سه

فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم ایران در المپیک پاریس، در جریان تمرین تیم ملی کشتی فرنگی از ناحیه ابرو دچار پارگی شد.

خبرگزاری تسنیم

دارنده دو نشان طلا و برنز کشتی فرنگی جهان می‌گوید خودش بهتر از همه می‌داند وارد چه چالشی شده اما با تقدیر نمی‌جنگد و با تمام وجود در پاریس خواهد جنگید.

وب‌گاه ورزش سه

تمرین فرنگی‌کاران اعزامی به المپیک با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تمرین تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به بازی‌های المپیک پاریس در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار شد. حمید سوریان، دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک نیز که قرار است همراه فرنگی‌کاران ایران عازم المپیک پاریس شود، در این تمرین حضور داشت. علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی، هم در ابتدای تمرین برای دقایقی با ملی‌پوشان صحبت کرد و در ادامه نظاره‌گر تمرین‌های فرنگی‌کاران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن رنگرز در حاشیه نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان با ورزشکاران اعزامی به المپیک پاریس، اظهار داشت: تفکر بسیار ویژه‌ای از سوی وزارت ورزش صورت گرفت که مادران و پدران نیز در کنار فرزندان دلبندشان در این مراسم حضور دارند. کیومرث هاشمی تمامی مدارج مدیریتی در ورزش را طی کرده است. وی در خصوص 4 برابر شدن پاداش المپیک گفت: خارج از تعارفات معمول، صمیمانه تشکر...

خبرگزاری تسنیم

مادر امیر قاسمی منجزی عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی که در همه مسابقاتی که فرزندش در اهواز داشت، در سالن حضور پیدا می‌کرد، از بیمارستان ترخیص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: از غیبت کایالپ بسیار متاسف شدم اما معتقدم جدی‌ترین حریف امین در المپیک لوپز است.