جمعه 7 اردیبهشت 1403

کشف محموله 3000 تیغه ای سلاح سرد در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کشف محموله 3000 تیغه ای سلاح سرد در کهگیلویه و بویراحمد

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف سلاح سرد با ارزش میلیاردی در این استان خبر داد.

سید علی ملک حسینی در بازدید از انبار کالای قاچاق و جمع آوری اموال تملیکی در این زمینه گفت: در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با هوشیاری همکاران در نیروی انتظامی، محموله 3 هزار تیغه ای شامل؛ چاقو و قمه کشف شد.

وی با بیان اینکه این محموله در حال خروج از استان بود، افزود: این محموله شامل تیغه های ضامن دار و قمه با مارک آمریکایی بود، و در حال عبور از خروجی استان کشف و ضبط گردید.

دادستان یاسوج اظهارکرد: کالاهای قاچاق کشف شده، برای استفاده در نزاع بوده و چنانچه کشف نمی شد، هر یک می توانستند دشنه ای باشندو در قلب بی گناهی فرو روند.

ملک حسینی تصریح کرد: جهان استکبار امروز به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است و متأسفانه، با رواج استفاده از این سلاح ها و در برخی موارد در استان شاهد این هستیم که، با کوچکترین موضوعات که اتفاق بیفتد، جوانان از این ابزارها استفاده می کنند و به یقین می توانند نقش بسیار مخربی در اجتماع داشته باشند و سبب تهدید جان شهروندان شوند.

وی ضمن تأکید و توصیه به نقش خانواده ها در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، افزود: همه خانواده ها مراقب فرزندان خود بوده و بی تفاوت نباشند، زیرا وجود چنیت سلاح های ی در دست فرزندان، سبب ایجاد خطر برای جامعه و همچنین از بین رفتن امنیت آن می شود.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج بیان کرد: این محموله حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد.

انتهای پیام

کشف محموله 3000 تیغه ای سلاح سرد در کهگیلویه و بویراحمد 2
کشف محموله 3000 تیغه ای سلاح سرد در کهگیلویه و بویراحمد 3
کشف محموله 3000 تیغه ای سلاح سرد در کهگیلویه و بویراحمد 4
کشف محموله 3000 تیغه ای سلاح سرد در کهگیلویه و بویراحمد 5