دوشنبه 16 مهر 1403

کشف و ضبط سلاح جنگی در لنده + عکس و جزئیات

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کشف و ضبط سلاح جنگی در لنده + عکس و جزئیات

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده از کشف و ضبط سلاح جنگی کلاشینکف و مقداری مهمات جنگی از یک قاچاقچی چوب در لنده خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر پرندوار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس، با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی و تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی شهرستان لنده گفت: در رابطه با پدیده قاچاق و تهیه زغال از جنگل های بلوط در سطح شهرستان لنده یک قبضه سلاج جنگی کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در سطح شهرستان و با تلاش شبانه روزی این عزیزان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

وی تاکیدکرد: پس از کشف و ضبط سلاح مذکور متهم نیز با اقرار بزه منتسبه تشکیل پرونده و راهی زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی حافظان امنیت در شهرستان لنده شهروندان عزیز این را بدانند که در برخورد با شرارت و نا امنی و مبارزه جدی با قاچاق و تهیه زغال از جنگل ها و مراتع برخورد قاطع و قانونی قضایی را خواهیم داشت.

وی گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه اقدام مجرمانه و مشکوف سریعا نیروی انتظامی یا دستگاه قضایی را مطلع نمایند تا در اسرع وقت به جرائم صورت گرفته رسیدگی و برخورد قاطع قضایی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام /

کشف و ضبط سلاح جنگی در لنده + عکس و جزئیات 2