دوشنبه 16 مهر 1403

کلید نهایی آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال 1401 منتشر شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کلید نهایی آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال 1401 منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روزهای 2 و 3 تیرماه 1401 برگزار شد. 14 هزار و 149 نفر در این آزمون ثبت نام کردند که 64 درصد شرکت کنندگان را زنان و 36 درصد را مردان تشکیل داده بودند و 73 درصد از شرکت کنندگان در قالب 72 رشته از رشته های علوم پایه پزشکی، داروسازی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روزهای 2 و 3 تیرماه 1401 برگزار شد.

14 هزار و 149 نفر در این آزمون ثبت نام کردند که 64 درصد شرکت کنندگان را زنان و 36 درصد را مردان تشکیل داده بودند و 73 درصد از شرکت کنندگان در قالب 72 رشته از رشته های علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی در آزمون حاضر بودند.

کلید نهایی آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی روی سایت سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir منتشر شده است.

پیش از این دکتر محمد مهدی نوروزشمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی یادآور شده بود: نتایج اولیه آزمون در هفته اول مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد و پس از آن مصاحبه انجام و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور 1401 اعلام خواهد شد.