جمعه 13 مهر 1403

کمالوند: شک نکنید مدعی اصلی صعود هستیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کمالوند: شک نکنید مدعی اصلی صعود هستیم

سرمربی صنعت نفت آبادان به نتیجه گرفتن تیمش در فصل جدید بسیار امیدوار است.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت آبادان، بعد از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در چارچوب هفته پنجم لیگ یک، در نشست خبری بعد از بازی گفت: «فکر می‌کنم در طول 90 دقیقه کاملا مسلط به بازی بودیم و نیمه اول تیم فجر فقط یک شوت از راه دور زد، اما در عوض ما چندین موقعیت خوب گلزنی داشتیم و حتی توپ به تیر دروازه آنها زدیم. در کل خدا را شاکریم که سه امتیاز این بازی مهم را گرفتیم. نه برد ما را خیلی خوشحال می‌کند و نه برد روی ما تاثیر دارد. آنچه مسلم است این تورنمنت 34 هفته است و از هفته 25 به بعد مدعیان صعود مشخص می‌شوند. گرفتن 10 امتیاز از 5 مسابقه همان چیزی است که دنبالش هستیم. میانگین 2 امتیاز از هر بازی خوب است و البته می‌توانست بهتر هم باشد.»

او در ادامه از عدم حضور پرشمار هواداران آبادانی در ورزشگاه گلایه کرد: «برای من مهم و ناراحت کننده این مسئله است که چرا ورزشگاه پر نمی‌شود. اینجا به هوادارنمان می‌گویم که اگر دنبال صعود به لیگ برتر هستند با سکوهای ورزشگاه پر شود. همه فوتبال ایران را صنعت نفت و هوادارانش می‌سازد. درک می‌کنم که مردم آبادان از اتفاقات دو سه سال گذشته ناراحت هستند، اما هر چه بوده تمام شده و باید به فکر آینده باشیم. اگر قرار باشد هواداران ما به ورزشگاه نیایند آنوقت با تیم‌های دیگر تفاوتی نداریم.»

سرمربی صنعت نفت در خصوص برنامه‌اش برای این فصل عنوان کرد: «قدم به قدم پیش می‌رویم. قطعا بعد از این برد، باخت هم خواهیم داشت و قطعا برد هم خواهیم داشت. برنامه ریزی ما این است که به ازای هر تعداد بازی به امتیاز مشخصی برسیم و این کار به خوبی در حال انجام است. ما امروز تیمی را بردیم که اصلا گل نخورده بود و اصلا شکست نداشته بود، ولی دیدیم بچه‌های ما به راحتی از پس این تیم برآمدند و خیلی خوشحالم که اصلا موقعیت گل به آنها ندادیم.»

کمالوند در واکنش به اظهارات پیروز قربانی که گفته بود "فجر 70 دقیقه روی دروازه صنعت نفت حمله کرده"، پاسخ داد: «همین بازی امروز منظورشان بوده؟ ایشان نظرش را گفته است. فیلم بازی موجود است و می‌توانید تعداد موقعیت‌های گل را ببینید. آقای قربانی جزو مربیان خوب و آینده دار است و چنین اظهار نظری احتمالا بر اثر فشار بازی بوده است و اگر خودش فیلم بازی را ببیند متوجه می‌شود که موقعیت آنچنانی نداشته‌اند.»

سرمربی صنعت نفت درباره جذب بازیکن جدید برای این تیم خاطرنشان کرد: «چهره واقعی تیم ما چند هفته دیگر دیده می‌شود. هنوز هم به آنچه مدنظرم است نرسیده‌ایم. علتش هم این است که تعدادی از بازیکنان دیر به ما ملحق شدند. شما این را در نظر بگیرید که چهار پنج بازیکن آماده ما فعلا بیرون هستند. تیم ما تیم خوبی است، ولی از هواداران درخواست می‌کنم که عجله نکنند و تیم را تحت فشار نگذارند. شک نکنید که این صنعت نفت مدعی شماره یک صعود به لیگ برتر است.»