سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

وب‌گاه خبر آنلاین

شناخته شده‌ترین بازی او در نقش امیرکبیر در سریال امیرکبیر به کارگردانی خودش است. در این مطلب بیوگرافی سعید نیک‌پور و تصاویر جدید وی را مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

وب‌گاه الف

قرآن در تمام دنیا برای تمامی افراد به‌عنوان کتابی با محتوای متعالی شناخته می‌شود، محتوایی که بسیاری از آن در قالب داستان‌هایی روان بیان شده تا قابلیت فهم بیشتری داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگرچه برنامه آقایان جبلی رئیس سازمان صداوسیما و قائم‌مقامش جلیلی اجرای تحول در سازمان متبوعشان بود و بر مبنای این طرح بسیاری از چهره‌ها دیگر راهی به تلویزیون نداشتند؛ اما ورق چنان برگشت که آواز عباس قادری بازخوانی می‌شود و ایرج خواجه امیری بعد از 45 سال در برنامه نوروزی حاضر شده و برای مخاطبان برنامه فرزاد حسنی ترانه می‌خواند. چهره‌هایی که برای حضورشان بر اساس شنیده‌ها عدد بین 200 تا...

خبرگزاری تسنیم

بازگشت چهره‌ها و ماجرای نطق‌کشی، اتکای به کیک‌ها و احمد خطرها، راه‌اندازی 200 کانال انتخاباتی، چند تغییر بی‌جا و به‌جا جزو اتفاقات مهمی است که در 1402 صدا و سیما افتاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نیمه اول سال گذشته 10 هزار نفر به سینما رفتند و سینمای ایران توانست بیش از 458 ملیارد بفروشد.

خبرگزاری تسنیم

بسیاری از چهره‌ها در سریال‌های خانگی مشغول فعالیت‌اند؛ این نکته را هم تازه‌های شبکه نمایش‌خانگی نشان می‌دهد و هم نوروزی‌هایی که فقط در میانِ آنها کمدی به نام «اکازیون» وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمال تبریزی، کارگردان سینما و تلویزیون دبیر جشنواره است که با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دو دوست»، «برخورد پنهان»، «عملیات رانیگانج»، «ستاره پیروزی»، «صحنه سازی»، «گرن توریسمو»، «لیلی با من است»، «تیرانداز»، «پیروزی پینگ پنگ»، «گذرگاه قصاب»، «به وقت پیروزی»، «محموله نهایی»، «امیلی»، «بی پولی»، «جاماندگان»، «رابینسون کروزوئه»، «دو دم»، «سریع و خشن 9»، «در جستجوی نمو»، «پلیس بل ویل»، «مایکا دختری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز‌های پایانی سال 1402، سبد رنگارنگی از فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار نوستالژی‌هایی همچون لیلی با من است چند فیلم جدید هم تدارک دیده که در چند روز پایانی سال روی آنتن می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده و نمایشنامه نویس برجسته مالزیایی با اشاره به کیفیت سینمای مقاومت و دفاع مقدس در ایران گفت: سینمای جهاد مقدس از هویت فرهنگی ایران - اسلامی پاسداری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک هیئت هشت نفری از سینماگران آثار راه‌یافته به دو بخش نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را انتخاب کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، جمعی از کارگردانان، بازیگران و مستندسازان مسئولیت انتخاب آثار دو بخش اصلی شامل فیلم‌های داستانی کوتاه و مستند جشنواره را بر عهده داشتند. لیلا زارع، مریم بحرالعلومی، مرجان اشرفی‌زاده، امید شمس و احسان عبدی‌پور فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره را برگزیدند و هادی آفریده، بابک بهداد و محمدرضا بهشتی منفرد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه سومین دوره این رویداد بین‌المللی فیلم کوتاه «تصویر دهم» با موضوع «از حسین آموختم...» به مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر شنبه 19 اسفندماه در محل کوشک باغ هنر با حضور علیرضا رضاداد، جمال ساداتیان، کمال تبریزی، مهدی آذرپندار، محمدرضا مصباح، سیاوش حقیقی، محمدرضا دلپاک، بهروز شعیبی، محمدحسین پویانفر، علی آقامحمدی، و... برگزار شد. در ابتدای...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم اختتامیه سومین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی روز شنبه نوزدهم اسفند ماه با حضور تعدادی از سینماگران کشورمان در مجموعه «کوشک باغ هنر» برگزار شد.