سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین روز اکران فیلم‌های کوتاه راه‌یافته به بخش‌های مختلف، در سالن‌های پردیس سینمایی «ملت»، میزبان علاقه‌مندان سینمای کوتاه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تاکنون، بیش از 470 سینماگر از بزرگان سینما، پیشکسوتان، فیلمسازان جوان و فعالان و دست اندرکاران سینما جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه و مادران و زنان و کودکان غزه را محکوم کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه سینمایی کشور در بیانیه‌ای، کشتار انسان‌های بی‌گناه، مادران و کودکان بی پناه غزه و فلسطین به دست رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و نوشت: چشم بستن بر این گستره از وحشی‌گری رژیم صهیونیستی خیانت و جنایت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی» به احترام تمامی جان‌باختگان مظلوم غزه، بخش ویژه‌ای به نام «غزه» را به نخستین دوره این رویداد اضافه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران با یادبود هنرمندان فقید در پردیس سینمایی ملت آغاز به کار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست رسانه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تحت تاثیر قتل داریوش مهرجویی و همسرش و تاکید بر مجازات عاملان برپا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، دومین نشست رسانه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره و جمعی از معاونان و مدیران انجمن و جشنواره صبح روز یکشنبه 23 مهر 1402 در سالن 12 پردیس سینمایی ملت برگزار شد. آذرپندار در ابتدای این نشست گفت: پیش از هر چیزی مایلم مراتب تاسف عمیق خودم را...

وب‌گاه گسترش

پس از عقب نشینی مسولان تلویزیون برای پخش «سرزمین مادری» از آنتن شبکه سه و انتقال بستر پخش آن به پلتفرم تلوبیون، استقبال غیر منتظره مخاطبان از این مجموعه موجب شد تا مسولان تلویزیون باردیگر مواضع خود را نسبت به نحوه پخش این مجموعه تغییر دهند و تصمیم بگیرند تا ساخته رفع توقیف شده کمال تبریزی را روی آنتن شبکه سه بفرستند. شامگاه سه‌شنبه چهارم مهرماه در حالیکه گفته شده بود سریال «سرزمین مادری»...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به اظهارات یکی از بازیگران درباره ضرورت باز بودن درهای سازمان به روی هنرمندان این نکته را مطرح کرد: خیلی‌ها تصور می‌کردند ما دور سازمان را سیم خاردار کشیده‌ایم؛ در حالی که الان آمده‌اند و مشغول مذاکره با سیمافیلم‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سرسال توقیف شده پس از 10 از شبکه سوم سیما پخش شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شبکه 3 سیما به صورت ناگهانی سریال «سرزمین مادری» را پس از 10 سال روی آنتن فرستاد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه سه سیما به صورت ناگهانی سریال «سرزمین مادری» را پس از 10 سال روی آنتن فرستاد.

وب‌گاه گسترش

سریال «سرزمین مادری» پس از گذشت 10 سال از شبکه 3 سیما دوباره بازپخش شد. شبکه 3 سیما به صورت ناگهانی سریال «سرزمین مادری» را پس از 10 سال روی آنتن فرستاد. مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش 4 قسمت اول در سال 92 توقیف شده بود، بعد از 10 سال بالاخره به آنتن تلویزیون رسید.

وب‌گاه گسترش

تست کامیون‌های 1929 و 2631 توسط بازدیدکنندگان و مشاوره فنی در نمایشگاه سنگ محلات - نیم‌ور انجام شد. شبکه 3 سیما به صورت ناگهانی سریال «سرزمین مادری» را پس از 10 سال روی آنتن فرستاد. مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش 4 قسمت اول در سال 92 توقیف شده بود، بعد از 10 سال بالاخره به آنتن تلویزیون رسید.

وب‌گاه عصر ایران

سریال «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش 4 قسمت اول در سال 92 توقیف شده بود، بعد از 10 سال بالاخره به آنتن تلویزیون رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش 4 قسمت اول در سال 92 توقیف شده بود، بعد از 10 سال بالاخره به آنتن تلویزیون رسید.