جمعه 7 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

وب‌گاه خبر آنلاین

هیئت انتخاب بخش فیلم‌های کوتاه داستانی نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی می‌گوید اگر در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کنیم به‌زودی در این صنعت با محدودیت و کشف استعدادها به شکل ناقص روبرو خواهیم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جزییات برگزاری اولین جشنواره فیلم اقوام ایرانی امروز سوم اردیبهشت در یک نشست خبری تشریح و بر این نکته تاکید شد که این رویداد در راستای نمایش وحدت و انسجام ملی در سینما برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از کشمکش ده ساله بر سر پخش سریال «سرزمین مادری» در نهایت اعلام شد این سریال قرار است به صورت آنلاین از یک پلتفرم پخش شود. سرزمین مادری شهاب حسینی و جواد عزتی و هنگامه قاضیانی را به شبکه نمایش خانگی فرستادند. پس از کشمکش ده ساله بر سر پخش سریال «سرزمین مادری» در نهایت اعلام شد این سریال قرار است به صورت آنلاین از یک پلتفرم پخش شود. سرزمین مادری شهاب حسینی و جواد عزتی و هنگامه قاضیانی...

وب‌گاه الف

سریال «سرزمین مادری» که به فصل سوم رسیده این روزها به دلیل انجام مراحل پس از تولید و اصلاحات، با وقفه در پخش مواجه شده و اردیبهشت ماه به آنتن نمی‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی صبح امروز در تالار محتشم بنیاد ایران‌شناسی بدون حضور دبیر جشنواره برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، آئین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» شامگاه روز چهارشنبه 29 فروردین با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و... برگزار شد. حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«مسعود نجابتی» برای فعالیت‌های مؤثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «وفتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی به عنوان چهره هنر انقلاب در سال 1402 انتخاب شد.

وب‌گاه الف

آئین پایانی دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402، چهارشنبه شب 29 فروردین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس حوزه هنری در پردیس مرکزی حوزه برگزار و مسعود نجابتی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در این رویداد معرفی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین پایانی دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402، برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد و مسعود نجابتی به عنوان چهره برگزیده هنر انقلاب در سال 1402 معرفی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگاهی به چند سریال که مردم بخاطر استفاده از لهجه یا نشان دادن اشتباه فرهنگ آن شهر به سازندگانش اعتراض کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

67 فیلم مستند و 12 نماهنگ در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی فرصت دریافت جایزه دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

67 فیلم مستند و 12 نماهنگ در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی فرصت دریافت جایزه دارند.

وب‌گاه عصر ایران

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را به دبیری کمال تبریزی با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» 26 تا 30 اردیبهشت‌ماه 1403 در تهران برگزار می‌کنند.