سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باید دید سریال «پایتخت» با نسخه سینمایی برمی‌گردد و اسفندماه تولید خودش را آغاز می‌کند یا اتفاقات دیگری در راه است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازی نیکی کریمی در سریال «سرزمین مادری» باعث شد مخاطبان بسیاری بار دیگر چهره او را در قاب تلویزیون ببینند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نقش آفرینی نیکی کریمی در سریال «سرزمین مادری» بار دیگر نام او را بر سر زبان ها انداخته است، بازیگری که این روزها بیشتر بر سینما متمرکز است.

وب‌گاه فرارو

محتوای فیلم، مشکلی نداشت. نگاه جدیدی بود، اما کسانی که نام فیلم را انتخاب کردند، بیشترین ظلم را کردند. کلمه مارمولک [برای آخوندها]، لیبل شد.

وب‌گاه عصر ایران

یک روحانی از پیمان قاسمخانی و کمال تبریزی، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی مارمولک انتقاد کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

انتقاد یک روحانی از پیمان قاسمخانی و کمال تبریزی، نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی معروف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شکوفه هاشمیان درباره شخصیت نگین که آن را در سریال «مستوران» ایفا می کند، گفت: جزو تجریات خوب او بوده است، آنقدر این شخصیت دوست دارم که احساس می‌کنم در مواردی به یکدیگر بسیار نزدیک هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کمال تبریزی بار دیگر به نحوه پخش سریالش «سرزمین مادری» انتقاد کرد و گفت که سریالش یتیم و بی‌سرپرست شده و زحمات و هزینه این سال‌ها در حال نابودی است و حیف که به چنین سرنوشتی دچار شد!

وب‌گاه خبر آنلاین

«ممیزی» یا همان «سانسور»، سال‌هاست کابوس سازندگان فیلم و سریال‌هاست و اتفاقات چند روز اخیر نشان داده که تلویزیون و شبکه نمایش خانگی هم فرق چندانی با هم ندارند؛ تنظیم‌گر یا ناظرِ هر مدیوم، به نسبت خطوط قرمزی که تعیین کرده، ملاحظاتی را بر محتوایی که منتشر می‌کند، اعمال خواهد کرد و در این مسیر گاه نظرات شخصی هم دخیل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام استانداری تهران، با توجه به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت ورزشی مدارس استان تهران در تمام مقاطع در محیط‌های باز تا پایان هفته ممنوع است. آلودگی هوای تهران در وضعیت قرمز قرار گرفت. فردا 12 دی ماه مدارس کدام استان‌ها تعطیل شد؟ به گزارش عرشه‌آنلاین، وضعیت هوای تهران قرمز...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «ممیزی» یا همان «سانسور»، سال‌هاست کابوس سازندگان فیلم و سریال‌ها بوده و اتفاقات چند روز اخیر نشان داده که تلویزیون و شبکه نمایش خانگی هم فرق چندانی با هم ندارند؛ تنظیم‌گر یا ناظرِ هر مدیوم، به نسبت خطوط قرمزی که تعیین کرده، ملاحظاتی را بر محتوایی که منتشر می‌کند، اعمال خواهد کرد و در این مسیر گاه نظراتی شخصی هم دخیل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سریال «سرزمین مادری» کمال تبریزی این فرضیه را ثابت کرد که اگر سریال خوبی از تلویزیون پخش شود بیننده میلیونی خواهد داشت و مخاطبی که به دنبال تماشای یک اثر نمایشی جذاب و به ویژه ملودرام تاریخی است بدون توجه به رسانه پخش‌کننده به تماشای آن خواهد نشست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمال تبریزی در صفحه شخصی خود ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن، از مخاطبان عذرخواهی کرد و در عین حال به حذفیات این سریال هم اشاره می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمال تبریزی ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن، از مخاطبان عذرخواهی کرد و در عین حال به حذفیات این سریال هم اشاره می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگردان سریال «سرزمین مادری» از مخاطبان این سریال، بابت حذفیات سریال، عذرخواهی کرد. کمال تبریزی پس از پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» به دلیل وجود نواقصی در سریال از مخاطبان عذرخواهی کرد و همچنین به حذفیات این سریال هم اشاره کرد کمال تبریزی در صفحه شخصی مجازی خود از وجود نواقصی در فصل دوم سریال «سرزمین مادری» خبر داد و گفت: «متاسفانه پس از اتمام نمایش فصل اول، نمایش فصل دوم با عجله...

خبرگزاری تسنیم

کمال تبریزی با گلایه نسبت به رفع نشدن برخی ایرادات در فصل دوم سریال «سرزمین مادری» از مخاطبان خود عذرخواهی کرد.