سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر آقایی بازیگر سریال سرزمین مادری با بازی در این سریال خواست که یه ادای دینی به پدرش کرده باشد به همین بهانه هم ده ساله پیش که اولین پخش این سریال شروع شد، متنی را در اینستاگرامش منتشر کرد

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد شب گذشته به جشنواره فیلم کوتاه آمد اما با خبرهایی از جشنواره فجر و پاسخگویی به چند حاشیه؛ همچنین در کنار دیگر اتفاقات، انتشار اسامی آثار محبوب مخاطبان جشنواره در نوع خودش جالب بود.

خبرگزاری تسنیم

زمان اکران فیلم «ویلای ساحلی» ساخته جدید کیانوش عیاری مشخص شد؛ در حالی که هنوز خبری از سریال «87 متر» او نیست و البته باید دید کدام پلتفرم این سریال را برای پخش می‌پذیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این مطلب به معرفی داوران چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و نظرات چهره‌های مختلف سینمایی درمورد این دوره از جشنواره می‌پردازیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره فیلم‌کوتاه تهران در آخرین روز اکران فیلم‌های کوتاه راه‌یافته به بخش‌های مختلف، در پردیس سینمایی ملت، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین روز از چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درحالی آغاز شد که امروز هم مثل روزهای گذشته در بخش‌ها و ژانرهای مختلف آثار راه‌یافته به این جشنواره به نمایش در می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

«من یک سری از کارهایش را دوست داشتم و می پسندیدم و مثلا بعضی های شان وقتی پخش شد سر شان با مخملباف دعوای مان شد. مثلا جایزه کانون کارگردانان بر داشته شد چون سر فیلم لیلای مرحوم مهرجویی بین من و محسن مخملباف دعوا شد. مخملباف می گفت اگر این فیلم جایزه بگیرد من از هیات داوران می روم بیرون، من هم گفتم اگر فیلم جایزه نگیرد از هیات داوران می روم بیرون در نتیجه اصولا جایزه کانون کارگردانان...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره استقبال مخاطبان از جشنواره فیلم کوتاه، اتفاقات جشنواره فیلم فجر، برنامه هفتم توسعه و حواشی تشییع مهرجویی توضیحاتی داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان سینمایی در جمع مدیران دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بیان کرد: از دل این شور و هیجان میان فیلم کوتاه موج‌های جدید فیلمسازی شکل می‌گیرد و رشد و نمو پیدا می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

متاسفانه در دوره‌ای به سر می‌بریم که به هر دلیل، اتاق فکری برای پرداختن به گذشته غنی و سراسر افتخار ایران زمین وجود ندارد و همچنان مغفول مانده‌است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که با استقبال گسترده مخاطبان وهنرمندان مواجه شده است، در روز چهارم نیز با نمایش آثار در بخش‌های مختلف رقابتی و جنبی به کار خود ادامه می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمال تبریزی کارگردان کشورمان گفت: روز اولی که کارگردانی را شروع کردم با خودم عهد کردم همه تخصص‌هایی که با آن‌ها سر و کار دارم را یاد بگیرم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین روز از چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با استقبال ویژه مخاطبان و افزایش تعداد سالن‌های نمایش همراه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه های دومین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

زنگ آغاز چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران روز گذشته در پردیس سینمایی ملت به صدا درآمد؛ خبرها داغ بود، افتتاحیه سنگین و صف‌ها شلوغ!

خبرگزاری تسنیم

دومین روز از چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران امروز ساعت 14 درحالی آغاز می‌شود که در بخش‌های مختلف طبق باکس‌های تعیین شده آثار مختلفی برای علاقمندان و فعالان عرصه سینما اکران خواهد شد.