چهارشنبه 2 خرداد 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه پشتیبانی همه جانبه از سلامت مرزداران و مرزنشینان از مهمترین اولویت‌های مرزبانی نیروی انتظامی در مقابله با بحران کرونا در مناطق مرزی است، گفت: مرزبانان با آموزش‌های لازم در پایانه‌های مرزی، نسبت به ارائه خدمات مردم یاری به مرزنشینان توجه ویژه‌ای داشتند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، سهمیه این استان در حوزه تسهیلات ویژه اصناف آسیب‌دیده از کرونا را 540 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون 200 میلیارد تومان در بانک‌های استان تشکیل پرونده شده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: واحد سلامت محیط و کار این شهرستان بیش از 160 مکان کسب را از ابتدای سال جاری تاکنون به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب کرده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: پشتیبانی همه جانبه از سلامت مرزداران و مرزنشینان از مهمترین اولویت های مرزبانی نیروی انتظامی در مقابله با بحران کرونا در مناطق مرزی می باشد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - فرماندار سوادکوه از آماده باش صددرصدی دهیاری‌ها، شوراها و بخشداری‌های شهرستان برای بستن راه‌های ورودی به مناطق گردشگری خبر داد و گفت که مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تجمع مردم مسدود شده است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: 8 میلیون عدد ماسک سه لایه هر ماه در 18 کارگاه تولیدی استان برای مقابله با ویروس کرونا تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از کشمکش‌های وزارت صمت و بهداشت بر سر کمبود ماسک، رئیس ستاد مقابله با کرونای وزارت صمت از عزم جدی برای تامین ماسک و رصد شبکه توزیع خبر می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - در حالی مازندران وارد ششمین ماه همه‌گیری ویروس کرونا با شروع موج دوم انتقال این ویروس شده است که خاطرات تلخ کمبود ماسک به عنوان مهمترین تجهیزات حفاظتی پیشگیری از ویروس کرونا بار دیگر به این خطه شمال کشور بازگشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آستان قدس عباسی با توجه به کاهش تجهیزات محافظتی در عراق، اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید انبوه ماسک و شیلد کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - در زمان حاضر که تاخت و تاز کرونا در همه جای دنیا شدت گرفته و هنوز دارو و واکسنی برای آن یافت نشده و تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است که در استان بوشهر افزایش مصرف ماسک در هفته‌های اخیر باعث گرانی و کمبود آن در بازار شده‌است.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله سعیدی راهبرد مقاومت فعال را چاره کار در برابر آمریکای پلید و تروریست دانست و افزود: آمریکا در برابر هر جنایتی که می کند باید منتظر پاسخ محکم و قاطع باشد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با اشاره به اعلام تعطیلی به دلیل افزایش دما در استان، از شهروندان درخواست کرد با توجه به ادامه شرایط همه‌گیری کرونا، در ایام تعطیل در خانه بمانند و از سفرهای تابستانی درون استانی و برون استانی خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه در رابطه با نحوه و زمان برگزاری کنکور، ستاد ملی کرونا تصمیم می گیرد، گفت: هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته نشده است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان با اشاره به آغاز عرضه ماسک با قیمت مصوب در داروخانه‌های استان گفت: نظارت بر نحوه توزیع و فروش ماسک از شنبه چهارم مردادماه افزایش می‌یابد.