شنبه 29 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ماسک به اندازه مورد نیاز و قیمت مناسب در داروخانه‌های خرمشهر وجود ندارد و این شهرستان با کمبود عرضه ماسک مواجه است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار سنقر و کلیایی گفت: استمرار رعایت رفتارهای بهداشتی، برگزار نکردن تجمعات و استفاده از ماسک، راه حل تداوم مسیر مهار بیماری کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - خراسان شمالی که تا مدت‌ها پس از شیوع ویروس کرونا وضعیت سفید داشت و حتی با اوج گرفتن کرونا در کشور نیز به وضعیت هشدار نرسیده بود اما از تیرماه امسال کرونا آن روی خود را نشان داد و این استان را به‌تدریج تا نشاندن بر سکوی قرمز پیش برد و اکنون هفته‌ای است که در این حال و هوا سیر می‌کند.

خبرگزاری دانا

علی افشارپور گفت: تعدادی واحد تولیدی جدید جهت تأمین پارچه و مواد اولیه ماسک در یزد شروع به کار خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: بیش از 750 گروه جهادی به استعداد 25 هزار نفر در استان مرکزی سازماندهی شده اند که در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی، عمرانی، بهداشتی، پزشکی، اجتماعی، خدماتی، مهندسی و کشاورزی خدمت رسانی می کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - روزنامه‌های پیام آشنا، سپهر ایرانیان، دنیای هوادار و پیام سپیدار، دوهفته نامه ایران روشن که دفتر مرکزی آنها در البرز واقع شده و خبرگزاری‌های دانشجویان ایران (ایسنا) و تسنیم در این استان مهمترین مطالب روز شنبه 11 مرداد ماه خود را به موضوع‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اختصاص دادند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کروناو قرارگرفتن استان در مرز هشدار بر تشدید نظارت ها در رعایت دستورالعملهای بهداشتی و زدن ماسک تاکید کرد و گفت: همه اقشار باید دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت با متخلفان برخورد می شود.

خبرگزاری میزان

عملکرد تحسین برانگیز قوه قضاییه در ایمنی بهداشتی زندان‌ها در جریان بحران کرونا سبب تقدیر ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز شده است؛ هفته گذشته در جریان جلسه شورای عالی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور که به عنوان نماینده قوه قضاییه در ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور دارد، از تقدیر ویژه این ستاد از عملکرد سازمان زندان‌ها در دوره شیوع بیماری کرونا خبر داد

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر کمبود ماسک در این استان گفت: در حال حاضر روزانه 200 هزار ماسک در استان تولید می شود و از بابت تولید و عرضه این محصول مشکلی نداریم.

خبرگزاری میزان

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران در بعضی موارد کمتر از آمریکا و کشور‌های اروپایی آسیب پذیر بود؛ با تمام کاستی‌هایی که داشتیم در ایران نیمه پر لیوان در مقابله با کرونا بیشتر بود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل از مردم، اصناف و کسبه این استان به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حین اینکه تبلیغ می‌کند، دو تا ماسک می‌فروشد و اسکناس‌های مشتری را می‌چپاند توی جیبش؛ به او می‌گویم «قیمت ماسک و شیلدهای شما از داروخانه‌ها هم ارزان‌تر است»، می‌گوید «کیفیت ماسک‌های ما هم بهتر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همچنان معضل گرانی ماسک در داروخانه‌ها بیداد می‌کند و گویا دستفروشان منصف‌تر از آنها به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار و ستاد ملی کرونا ماسک می‌فروشند.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: 20 مرکز غیردولتی و صنفی در این شهرستان با تاسف به دستورالعمل‌های بهداشتی و تذکرها توجهی نکردند که به دادگاه معرفی شدند و منتظر صدور حکم و پلمب هستند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه سیاست‌های دوگانه در بازار این استان سبب التهاب می شود، گفت: آمار و ارقام تولید و توزیع ماسک در قم باید یکسان سازی شود تا ابهام های موجود را رفع و ظرفیت‌های واقعی را احصا کنیم.