شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

خبرگزاری ایسنا

نشست مشترک وزیر بهداشت به همراه معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با موضوع بررسی وضعیت بیماری کووید19 در کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون وارد مرحله جدیدی شده‌ایم که در این مرحله غیر از تامین منابع، نیازمند ایستادگی بر رعایت پروتکل ها هستیم، در وزارتخانه عاملی برای اجرای پروتکل‌ها نداریم و فقط مامور اعلام پروتکل ها هستیم نه مامور اقدام.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - بیش از هشت ماه از همه‌گیری بیماری کرونا در جهان می‌گذرد و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به عنوان راه‌های اصلی پیشگیری از شیوع این بیماری همچنان با بی‌توجهی مردم همراه است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار از آمادگی 110 گروه جهادی بسیجیان این شهرستان برای کمک و همیاری شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: بسیجیان از ابتدای شیوع ویروس در کشور، در خط مقدم این مبارزه حضور دارند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس سازمان بسیج اصناف استان البرز اعلام کرد: مقابله با کرونا و شکست این بیماری نیازمند خارج شدن فروش ماسک از حالت انحصاری و توزیع ماسک با قیمت پایین و کیفیت بالاتر است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عرضه ماسک 9 هزار ریالی، که برای نخستین بار در کشور در خراسان شمالی عملی شده، با استقبال کم‌نظیر مردم این استان روبه رو شده است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - کرونا همچنان می‌تازد و عجیب اینکه مردم همچنان به مهمترین و موثرترین سلاح علیه این بیماری مرگبار بی‌توجه بوده و از آن با میل خود و آگاهانه خود دوری می‌گزینند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: ماسک سه لایه به قیمت مصوب یکهزار و 300 تومان به وفور در داروخانه‌ها و واحدهای صنفی سطح استان توزیع شده است و هیچ محدودیتی برای فروش آن وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان مراغه گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا ویروس در مراغه و اجباری شدن استفاده از ماسک از درب منزل، تمامی اصناف موظف به استفاده از ماسک در محل کار خود هستند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد گفت: 83.5 درصد هیات‌های مذهبی این کلانشهر در ماه محرم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند که این رقم بیشتر از بقیه گروه‌های اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به حال ناخوش استان در موج سوم کرونا، گفت: راه علاج مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان‌ها نیست بلکه تنها راه علاج این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 2 هزار و 900 نفر از کارگران واحدهای تولیدی در این استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با افزایش واحدهای تولیدکننده ماسک، کمبود این محصول بهداشتی در استان برای استفاده شهروندان به منظور پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا

اوج گیری مجدد کرونا، اعمال دوباره محدودیت ها را به دنبال داشت، از تعطیلی مراکز تفریحی گرفته تا ممنوعیت برگزاری مراسمات و البته اجباری شدن استفاده از ماسک...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق کار آفرینی امید زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای 53 واحد تولیدی استان 55 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از توان تولیدکنندگان استان برای تولید 600 هزار عدد ماسک در روز خبر داد و از ستاد کرونا تقاضا کرد که واردات ماسک به کرمانشاه را ممنوع کند.