شنبه 29 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: 50 میلیارد ریال از 250 میلیارد ریال مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مدیریت کرونا به این شهرستان اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - محدودیت‌های کرونایی بیشتری برای قم وضع می‌شود، آزمایش کرونای چهار هزار شهروند قمی مثبت شد، روند شیوع کرونا در قم برخلاف سایر استان‌ها افزایشی است و عبور از وضعیت قرمز کرونا در قم جز با همراهی مردم ممکن نیست از جمله مهم‌ترین اخبار کرونایی یک هفته گذشته در استان قم است.

خبرگزاری ایسنا

یک مطالعه جدید نشان داده است که همه ماسک ها با جنس های مختلف قطعا برای جلوگیری از شیوع بیماری برابر نیستند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان گفت: کمبود 100 هزار عددی ماسک در روز با برنامه‌ریزی انجام شده و دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید ماسک سرمایه‌گذاران کرمانی به زودی رفع می‌شود و این دستگاه‌ها اکنون در مرحله نصب و راه اندازی قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه نتیجه 50 درصد تست‌های کرونایی انجام‌شده در استان مثبت می‌شود، گفت: این آمار در اوایل خرداد تنها 15 درصد بوده که با توجه به قدرت سرایت بسیار زیاد ویروس، وضعیت شیوع کرونا در قم نگران‌کننده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - یک واحد تولیدی ماسک سه‌لایه حفاظتی پزشکی، روز سه‌شنبه با حضور ویدئوکنفرانسی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان صنایع کوچک، در شهرک صنعتی بیدک بجنورد، همزمان با هفت واحد صنعتی در دیگر نقاط کشور افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری ایرنا فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر از توابع شهرستان ری گفت: 57 هزار بسته معیشتی و بهداشتی از آغاز رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب پنج بخش بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونای استان تهران توسط سپاه ناحیه روح الله (ره) باقرشهر توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مشکل اصلی واحدهای تولید انواع ماسک‌های سه لایه جراحی و نیمه صنعتی در این استان، تامین مواد اولیه مورد نیاز است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حدود 450 نفر کادر درمانی، پرستاری و بهداشتی این استان (به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به این بیماری مبتلا شده اند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - اگر همه‌گیری کرونا جامعه خبری جهان را به انجام کاری مشترک برای اطلاع رسانی یک اتفاق بزرگ واداشت، بیشتر از یکسال قبل خبرنگاران گلستان انسجامی فراموش نشدنی برای انعکاس رویدادی با فراگیری زیاد و روایت غم مردم استان را تجربه کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش تولید در بخش‌های مختلف صنعتی، توان تولید ماسک، اتمام معوقه تعهد خودرو و افتتاح طرح‌های بزرگ در کشور خبر داد و گفت: برنامه وسیعی برای بومی‌سازی تولید داخل وجود دارد که حدود 3.2 میلیارد دلار در برنامه سال 99 پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در مورد ابتلای بیماران و آمار موارد بستری با مردم شفاف هستیم بنابراین برخی افراد غرض‌ورز این اعتماد متقابل بین ما و مردم را مخدوش نکنند زیرا اگر اعتماد نبود، مردم توصیه‌های ما را رعایت نمی‌کردند و عمل به دستورالعمل‌ها، نشان از این است که مردم ما را امین خود می‌دانند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان در حوزه اقتصاد کرانه، صنایع نفت و گاز و بسیاری پتانسیل‌های مهم و بی‌نظیر در استان آماده پذیرش ماموریت های بزرگ دیگری نیز در حوزه های مختلف هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معمای رونق بورس و کسادی بازار، فاصله سود بانک‌ها در بورس با واقعیت و به بهانه جلوگیری از افزایش پایه پولی، مسکن مهر متوقف شد ولی پایه پولی چندبرابر شد، سایر موضوعات اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - ماسک سه لایه به عنوان یکی از اقلام پرتقاضای روزهای کرونایی، در سه بخش تولید، عرضه و نظارت بر قیمت دچار مشکلاتی است که مانند سه گره بر آن موجب نارضایتی مردم خراسان رضوی شده است.