شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خودکفایی در تولید اقلام مقابله با کرونا، جلوه‌ای از مردمی کردن اقتصاد است، گفت: با اعتماد دولت به مردم و بخش خصوصی و با کار شبانه‌روزی، هم‌افزایی ایجاد شد و به خوداتکایی نسبی قابل قبولی در این بخش رسیدیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان گفت: طرح جهادی و خداپسندانه تامین ماسک ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان آغاز شد.

خبرگزاری میزان

یک داروساز به بیان مشکلات این قشر در دوران شیوع ویروس کرونا پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای هیئات مذهبی کشور گفت: بیش از هفت هزار ناظر سلامت متشکل از شورای هیئات مذهبی در استان‌ها و شهرستان‌ها در کنار ناظران بهداشتی و ناظران سازمان تبلیغات اسلامی مشغول فعالیت و بازدید از مجالس محرم هستند.

خبرگزاری ایرنا

در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، بحران‌هایی مثل کمبود ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده خود را نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای کنترل بحران کرونا در استان روزانه به 300 هزار ماسک نیاز داریم، گفت: اکنون روزانه 260 هزار ماسک در استان تولید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - راه‌اندازی پویش «احسان ماسک» در کلان‌شهر تبریز در هفته‌های اخیر به نمادی برای ترویج سنت حسنه نذر و احسان برای مقابله با ویروس مرگبار کرونا، به ویژه در ایام عزادارای سرور و سالار شهیدان تبدیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی عملکرد BBC فارسی نشان می‌دهد این رسانه همواره به دنبال دوگانه‌سازی اتفاقات علیه ایران و در مقابل خوب جلوه دادن غرب است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با اشاره به ضرورت مشخص کردن اماکن توزیع و عرضه ماسک با قیمت دولتی گفت: فرایند توزیع این کالای بهداشتی برای رفع نیاز بازار باید با تشدید نظارت و بازرسی‌ها همراه باشد که جای تخلفی باقی نماند.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: 34 هزار عدد ماسک در چهارمین مرحله توزیع با نرخ مصوب در داروخانه‌های آبادان توزیع شد.

خبرگزاری میزان

دو تن از کادر درمانی گلایه‌هایی را از برخی مسائل در این روزهای کرونایی مطرح کردند که خبرگزاری میزان بخشی از این مطالب را منتشر می‌کند، همچنین خبرگزاری میزان آمادگی دارد تا پاسخ دیگر مسئولین مرتبط را منتشر کند.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: سال‌گذشته 30 میلیون دلار صادرات در همه حوزه‌های صنعت از دزفول به کشورهایی چون قطر، کویت، ارمنستان، روسیه، آذربایجان، امارات و سایر کشورها انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر محرم امسال هر خانه یک حسینیه باشد هم‌می‌توان عزاداری کرد و هم از خطر انتشار کرونا جلوگیری کرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: از 6 هفته پیش سیر افزایشی بستری بیماران مبتلا به کرونا را در بیمارستان های دولتی و خصوصی را شاهدیم.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو - احمد جعفری، رزمنده جوان آرام به روی زمین خوابیده و گاز شیمیایی جانش را گرفته بود، جوان می‌توانست جان خود را حفظ کند اگر از ماسک خود به خاطر دوستش نمی‌گذشت. رزمنده‌ای دیگر داخل شهر به دیوار تکیه داده بود و دختر بچه‌ای را در بغل داشت استشمام گاز شیمیایی نفسش را به شماره انداخته بود او هم می‌توانست بدون مشکل تنفس کند اگر ماسک خود را به صورت دختر نمی‌زد و......

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: رسیدن به وضعیت سبز کرونا در خوزستان منوط به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا است.