شنبه 29 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فرمانداران شهرستان‌ها باید برای مقابله جدی‌تر با کرونا، ضمن بکارگیری بخش‌داران و دهیاری‌ها، نظارت‌های مربوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را تا روستاها گسترش دهند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل_ایرنا_سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال گفت: استان های معین تعیین شده برای تامین ماسک مصرفی موردنیاز این شهرستان با این دانشکده همکاری لازم را ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ماسک که از کالا‌های پر اهمیت این روز‌ها به شمار می‌رود با گذر از دوران کمبود در ابتدای شیوع کرونا، حال گرفتار دعوای دو وزارت خانه شده و با افزایش قیمت خودنمایی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: مانند روزهای اولیه شیوع بیماری کووید 19 در استان، تمامی دستگاه‌های اجرایی در کنار درمانگران قرار می‌گیرد و همه ظرفیتهای استان به حمایت از کادر پزشکی اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، چهارشنبه به ریاست استاندار فارس برگزار و در این جلسه راه‌های رفته و نرفته این استان در مقابله با این بیماری، بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت از تکمیل سامانه نظارت بر چرخه تولید تا توزیع ماسک در کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت گفت: در صورت مشاهده گرانفروشی در داروخانه‌ها به تلفن‌های 190 وزارت بهداشت و در صنوف به 124 وزارت صمت اطلاع دهند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان گفت: پیشنهاد شده تا رسیدن به وضعیت پایدار در زمینه تهیه و توزیع ماسک، داروخانه‌های منتخب برای عرضه ماسک با قیمت مصوب در خوزستان تعیین شوند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - یکی دوربین به دست خود را به بیمارستان می‌رساند و دیگری قلم به دست نقش ایثار مدافعان سلامت را بر صفحه تاریخ ثبت می کند. هنرمندان قم با سلاح هنرشان وارد میدان شدند و با تولید صدها اثر سهم خود را در راه مقابله با کرونا و ادای دین به پزشکان و پرستاران ادا کردند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: در شرایط کنونی کشور نیازمند تحولات نوآورانه با حضور موثر قشر خلاق و جوانان با انگیزه در زمینه های مختلف هستیم.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس بسیج سازندگی استان البرز اعلام کرد که به دنبال دومین موج شیوع بیماری ویروسی کرونا یک هزار گروه جهادی برای رفع آلودگی و ضدعفونی اماکن پرتردد استان فعال شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: شیوع کرونا و توجه انجمن‌های مختلف هنری استان به آموزش مجازی موجب شد تا هنرجویان سراسر کشور از ظرفیت‌های هنری قم بهره‌گیری کنند و این امر زمینه معرفی ظرفیت‌های هنر قم را بیش از پیش درکشور فراهم کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - وضعیت سفید خراسان شمالی در دو ماه نخست شیوع کرونا، مردم این خطه را بسیار امیدوار کرده بود اما از یک ماه گذشته بویژه در دو هفته اخیر، این ویروس چنان عنان گسیخته شده که صدای ناقوس مرگ را در هر کوی و برزن طنین انداخته است.

خبرگزاری تسنیم

نائب رئیس انجمن داروسازان تهران با انتقاد نسبت به توزیع ماسک در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها گفت: ماسک های دپوشد توسط وزارت صمت کفاف کل کشور را نمی دهد.

خبرگزاری ایرنا

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم فعال تر شدن گشت های مشترک تیم های نظارتی برای رصد و پایش بازار گفت: نظارت‌ها باید عینی‌تر، مشهودتر، اثرگذارتر و بازدارنده‌تر باشد و مردم نتیجه آن را ببینند.