شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه فرارو

حالا در این شرایط کمتر از یک‌هفته پیش، شهردار تهران مصوبه «فرآیند صدور پروانه مرمت و احیا، سیاست‌گذاری تملک و بهره‌برداری و مدیریت بافت و بنا‌های تاریخی شهر تهران» را به متولیان شهری ابلاغ کرد و هدف از تهیه آن توسط اعضای شورای پنجم و ششم شهر تهران، تجدید حیات و تزریق کاربرد متناسب در بافت و بنا‌های تاریخی شهر تهران اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام مهمی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با شعار امسال نمایشگاه با عنوان «بخوانیم و بسازیم»، اشاره کرد: این شعار در عین ایجاز و کوتاهی، مفاهیم عمیقی را منتقل می‌کند. ما از دوران کودکی آموختیم «توانا بُوَد، هر که دانا بُوَد» زمینه توانایی دانایی است و دانایی در گرو مطالعه است. وی ادامه داد: اگر ارتباط با کتاب برقرار شود، سطح...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه 1403 در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فداحسین مالکی؛ عضو فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس شورای اسلامی به قدمت فرهنگ و تمدن کشورمان اشاره کرد و گفت: فرهنگ و تمدن ایران به بلندای تاریخ است و به همین دلیل همواره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد توجه کشور‌های عضو اکو و دیگر کشور‌ها در اروپا و آمریکای لاتین قرار می‌گیرد. وی افزود: با وجود اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هنوز به چهل...

خبرگزاری تسنیم

گزارش کمیسیون تلفیق درباره جداول لایحه بودجه 1403 در دستورکار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 8100 کارخانه کوچک و بزرگ تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل با همت دولت سیزدهم در کشور به چرخه تولید بازگشته است، گفت: احیای این واحدها دستاوردهای مثبتی برای کشور به دنبال داشته است.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یک‌شنبه هفته آینده بیانیه حمایتی مجلس از فراجا در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد. تاکنون بیش از 130 نفر از نمایندگان این بیانیه را امضا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه الف

فرمانده فراجا بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده فراجا اظهار داشت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعا میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت. وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار...

وب‌گاه فرارو

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم، اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.