جمعه 7 اردیبهشت 1403

کنگره آمریکا

کنگره آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت که واشنگتن خواستار انجام تحقیقاتی در رابطه گورهای دسته‌جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام ارشد حماس در واکنش به صدور بیانیه مشترک 18 کشور به سرکردگی آمریکا به منظور متقاعد کردن این جنبش فلسطینی برای پذیرش آتش بس، این فشار را بی تاثیر و بی ارزش دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از 12 نهاد، شخص و کشتی را که نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای وزارت دفاع ایران که خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد، تحریم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

63 هزار تومان محدوده‌ای کلیدی برای دلار به حساب آید، اگر دلار به زیر 63 هزار تومان برسد احتمالا موج تازه‌ای از تقاضا وارد بازار می‌شود. محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟ به گزارش عرشه آنلاین؛ قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با روند کاهشی 250 تا 300 تومانی در کانال سوم کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. معامله‌گران از بین رفتن التهابات سیاسی و ارزپاشی سیاست‌گذار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنای آمریکا روز سه شنبه، قانونی را تصویب کرد که به شرکت چینی بایت دنس 9 ماه تا یک سال، فرصت می‌دهد تیک‌تاک را در آمریکا واگذار کند، در غیر این صورت با ممنوعیت این اپلیکیشن ویدئویی محبوب روبرو خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با امضای لایحه فروش یا ممنوعیت تیک‌تاک توسط رئیس‌جمهور آمریکا، حالا مالک این شبکه اجتماعی 9 ماه وقت دارد تا یا آن را به یک شرکت آمریکایی بفروشد یا برای همیشه در ایالات متحده فیلتر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنای آمریکا روز سه شنبه، قانونی را تصویب کرد که به شرکت چینی بایت دنس 9 ماه تا یک سال، فرصت می‌دهد تیک‌تاک را در آمریکا واگذار کند، در غیر این صورت با ممنوعیت این اپلیکیشن ویدئویی محبوب روبرو خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنای آمریکا روز سه شنبه، قانونی را تصویب کرد که به شرکت چینی بایت دنس 9 ماه تا یک سال، فرصت می‌دهد تیک‌تاک را در آمریکا واگذار کند، در غیر این صورت با ممنوعیت این اپلیکیشن ویدئویی محبوب روبرو خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سکه رفاه در کاهش از سکه بازار سبقت گرفت / قیمت دلار و یوروی رسمی کانال عوض کرد / اولین خروج پول از صندوق‌های طلا ثبت شد / نگاه بازار دلار در انتهای هفته به چه اتفاقی است؟ بازار ارز و سکه همچنان بر مدار کاهش بودند و به کانال پایین‌تر سرک کشیدند و از این مرز حمایت شدند. به عقیده تحلیل‌گران ریزش طلای آبشده و از دست رفتن کف حمایتش به دلیل ریزش انس طلا در معاملات روز سه‌شنبه موجب شد تا قیمت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنا سه‌شنبه‌شب با اکثریت قاطع به تصویب نهایی بسته کمکی 95.3میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان رای داد و آن را به جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده ارسال کرد و به ماه‌ها ابهام درباره اینکه آیا ایالات متحده به حمایت از کی‌یف در مبارزه با روسیه ادامه می‌دهد یا خیر پایان داد. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، این رای منعکس‌کننده حمایت قوی دو حزب از این اقدام بود که البته در ایستگاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین عنوان کرد که آمریکا در راستای تداوم درگیری‌ها تلاش می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با ابراز نگرانی نسبت به گزارش‌های منتشر شده پیرامون کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه، خواستار تحقیقات مستقل در این زمینه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران افتخار دارد سرزمین خود را از دخالت آمریکا مصون نگه داشته و هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان کشور عبور کند در صورتی که برخی کشورهای منطقه حریم هوایی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم اسرائیل نیز به نوبه خود از کنگره آمریکا بابت تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل با اکثریت آراء تشکر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، استحاق هرتزوگ، رئیس رژیم اسرائیل بعد از تصویب کمک مالی دولت بایدن به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه، از آمریکا تشکر ویژه کرد و گفت که ما در برابر کسانی که ارزش‌های مشترک ما را تهدید می‌کنند، متحد خواهیم بود. اسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم اسرائیل نیز به نوبه خود از کنگره آمریکا بابت تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل با اکثریت آراء تشکر کرد. بامداد...

وب‌گاه مشرق نیوز

نشریه کنگره آمریکا می‌گوید فشار اقتصادی علیه ایران شکست خورده است.