دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کنگره آمریکا

کنگره آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایالات متحده از کی‌یف می‌خواهد به کمبود نیروهای اوکراینی رسیدگی کند و ظرفیت‌های دفاعی‌اش را افزایش دهد زیرا بدون این موارد بعید است اوکراین تا سال 2025 بتواند حمله‌ای بزرگ انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال خبر داد که آلمان به یک مخالف سرسخت توقیف اموال روسیه تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز (یکشنبه) طی سخنانی اعلام کرد که کشورش به تعهد خود در ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین پایبند است ولی فعلا سامانه موشکی پاتریوت ارسال نخواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اوکراین گفت: ما نباید هیچ ترسی نسبت به پوتین داشته باشیم، زیرا پوتین می تواند ترس ما را احساس کند و وقتی این را متوجه شود، تهاجمی‌تر می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «دمیتری کولبا» وزیر خارجه اوکراین ضمن ابراز خرسندی از تصویب بسته کمک‌های نظامی آمریکا به کشورش، نسبت به تهدیدات علیه امنیت جهانی و غرب هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام آمریکایی اعلام کرد که بعضی از مقام‌های ارشد وزارت خارجه این کشور موافق پذیرش تضمین‌های اسرائیل نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مواردی جدی در مورد نقض احتمالی قوانین بشردوستانه از اسرائیل وجود دارد و برخی از مقام‌های ارشد وزارت آمریکا موافق پذیرش تضمین‌های آن نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان دانشگاه مک‌گیل شهر مونترال کانادا به جنبش اعتراض به جنایتهای اسرائیل در فلسطین پیوستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشگاه مک‌گیل شهر مونترال در ایالت کبک کانادا هم به جنبش همبستگی با غزه پیوستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تشکل‌های دانشجویی در نوار غزه با تقدیر از خیزش خودجوش انجمن‌های دانشجویی حامی فلسطین در ده‌ها دانشگاه در سرتاسر آمریکا ضد سرکوب نظام سلطه، خروش آنان را تاریخ‌ساز توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تشکل‌های دانشجویی در نوار غزه با تقدیر از خیزش خودجوش انجمن‌های دانشجویی حامی فلسطین در ده‌ها دانشگاه در سرتاسر آمریکا ضد سرکوب نظام سلطه، خروش آنان را تاریخ‌ساز توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور اوکراین گفت که این کشور برای دفاع از خود به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه‌نگار آلمانی تأکید کرد که ارتش روسیه تجهیزات نظامی ارسالی غربی‌ها برای اوکراین را در میانه راه و قبل از اینکه به دست ارتش اوکراین برسد، هدف قرار می‌دهد.

وب‌گاه الف

«برجام صرفاً یک مخدر بود که حواس مسئولین را از تحولات پرت کرد. برجام هویت دولت قبل است و به همین دلیل نمی‌خواهند شکست آن را بپذیرند. بدفهمی دولت روحانی از پدیده تحریم باعث از دست رفتن دهه90 شد».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، اخیرا در گفتگو با روزنامه اعتماد به بیان نقاط ضعف و قوت دهه نود پرداخت و در حالی که بیان می‌کرد دهه نود، بدترین دهه مردم ایران بوده، به تعریف و تمجید درباره برجام پرداخت. در واکنش به این اظهارات، مسعود براتی کارشناس مسائل اقتصادی به رجانیوز گفت: برخی از صحبت‌های آقای جهانگیری درباره...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه تایمز اسرائیل نوشت: اودی لوی پس از 35 سال فعالیت در اطلاعات اسرائیل در سال 2016 از سمت ریاست واحد جنگ اقتصادی موساد کنار رفت. وی دهه‌ها را صرف تحقیق در مورد جریان‌های پولی کرده که امکان بقای دشمنان اسرائیل به ویژه حماس، حزب‌الله و ایران را فراهم می‌کند. لوی گفت: تل‌آویو باید از ائتلافی که برای دفع حمله مستقیم اخیر تهران به اسرائیل گردهم آمده،...