شنبه 31 شهریور 1403

کوکوریا لندن را رها نمی‌کند / ستاره اسپانیا: نه به رئال می‌روم نه بارسا، بی‌خیال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کوکوریا لندن را رها نمی‌کند / ستاره اسپانیا: نه به رئال می‌روم نه بارسا، بی‌خیال!

مارک کوکوریا که بعد از عملکرد خوب در یورو مورد توجه رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفته گفت به بازی برای رئال و بارسا فکر نمی‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، مارک کوکوریا در فصلی که گذشته در چلسی بارها مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت و حتی هواداران چلسی تا جایی از دست او ناراضی بودند که در ورزشگاه تمسخرش می‌کردند.

این محصول آکادمی لاماسیا اما در یورو 2024 در خط دفاعی اسپانیا آنچنان خوب کار کرده که رسانه‌های اسپانیایی دوباره شیفته او شده‌اند و ادعاهایی درباره توجه بارسا و رئال مادرید به این مدافع چلسی مطرح کرده‌اند.

اما کوکوریا امروز در مصاحبه‌ای با روزنامه اسپورت این ادعاها را رد کرد و گفت به بازی برای بارسا و رئال مادرید اصلا فکر نمی‌کند.

کوکوریا که تا سال 2028 با چلسی قرارداد دارد و به نظر می‌رسد از تیمش و از زندگی در لندن کاملا راضی است به روزنامه اسپورت گفت:" من به بازگشت به بارسا اصلا فکر نمی‌کنم. این فکر به مخیله‌ام هم نرسیده. دوران من در بارسا تمام شد و حالا دیگر ماجرایی در گذشته است. کسی چه می‌داند در این دنیا چه می‌شود ولی من واقعا به این مساله فکر نمی‌کنم. در چلسی سالهای سختی داشتم ولی خودم راضی‌ام و خانواده‌ام احساس راحتی دارند".

وقتی اسپورت از کوکوریا پرسید شاید به دلیل دلخوری از بارسا اینطور می‌گویی، اگر پیشنهادی از رئال مادرید برسد نظرت چیست، کوکوریا گفت:" شایعاتی مطرح شده ولی راستش من چیزی نمی‌دانم. به این چیزها گوش نمی‌دهم. شما هم گوش ندهید. این شایعات من را دیوانه می‌کند. بی‌خیال".

کوکوریا لندن را رها نمی‌کند / ستاره اسپانیا: نه به رئال می‌روم نه بارسا، بی‌خیال! 2