چهارشنبه 4 مهر 1403

کیسه دوختن برای عربستانی‌ها: بازیکن 30 ساله، 70 میلیون!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کیسه دوختن برای عربستانی‌ها: بازیکن 30 ساله، 70 میلیون!

باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد خود را برای خرید مارکو وراتی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن افزایش داد. سران پاریس برای فروش این بازیکن 70 میلیون یورو می‌خواهند.

به گزارش "ورزش سه"، الهلال پیشنهاد جدیدی را برای مارکو وراتی ارائه کرده است. این باشگاه عربستانی مایل است تا در این ماه، هافبک ایتالیایی پاریسی‌ها را به خدمت بگیرد. این بازیکن 30 ساله از آینده خود در فرانسه مطمئن نیست و گزارش‌ها حاکی از آن است که وراتی پس از 11 سال بازی در پیراهن پی اس جی، ورزشگاه پارک دو پرنس را برای همیشه ترک خواهد کرد. در هفته‌های اخیر، باشگاه الهلال به جذب این بازیکن علاقه جدی نشان داد. آن‌ها توانستند که با وراتی به توافق شخصی برسند اما پیشنهاد اولیه آن‌ها به مبلغ 30 میلیون یورو، نتوانست سران پاری‌سن‌ژرمن را برای فروش این بازیکن قانع کند.

طبق گزارش فابریتزیو رومانو، الهلال پیشنهاد خود را برای جذب وراتی افزایش داده است و آماده است تا 45 میلیون یورو برای خرید این بازیکن پرداخت کند. با این وجود قهرمان لیگ فرانسه باز هم قصد پذیرفتن این پیشنهاد را ندارد. آن‌ها ارزش بازیکن 30 ساله خود را 70 میلیون یورو می‌دانند. وراتی سه سال دیگر با پاریسی‌ها قرارداد دارد و این تیم برای فروش او فشاری را روی خود حس نمی‌کند. باشگاه الهلال در صورتی که مصر به خدمت گرفتن وراتی باشد باید خواسته‌های سران پاریس را عملی کند. علاوه بر آن الاهلی عربستان هم مایل به خرید این هافبک بود اما پیشنهاد آن‌ها نیز توسط پاری‌سن‌ژرمن رد شد.

کیسه دوختن برای عربستانی‌ها: بازیکن 30 ساله، 70 میلیون! 2