یک‌شنبه 8 مهر 1403

کی‌شمس از 70 درصد مهاجمان لیگ برتری بهتر است / پیروز: فجر، استقلال و پرسپولیس لیگ یک است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کی‌شمس از 70 درصد مهاجمان لیگ برتری بهتر است / پیروز: فجر، استقلال و پرسپولیس لیگ یک است!

پیروز قربانی درباره وضعیت تیم فجر شهید سپاسی، صدرنشین لیگ یک، صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیروز قربانی، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی، درباره کسب چهارمین پیروزی پیاپی تیمش و تثبیت صدرنشینی در لیگ یک با برد مقابل شهر راز شیراز گفت: طبیعتا خیلی بازی‌های ما سخت می‌شود و تیم‌های حریف می‌دانند که جلوی تیم با اصالت فجر بازی می‌کنند. فجر با بقیه تیم‌ها فرق دارد و بقیه تیم‌ها بیشتر دنبال این هستند که گل نخورند و این کار ما را سخت می‌کند.

او درباره تقابل با تیم همشهری فجر شهید سپاسی تاکید کرد: دربی؟ از چه لحاظ. من هنوز از سطح کیفی تیمم راضی نیستم و من آدم ایده‌آلیستی هستم. ما داریم یک سبک بازی می‌کنیم و این سبک نیاز به زمان دارد و بهانه نمی‌آورم چون وظیفه‌ام به‌عنوان مسئول فنی تمرین کردن است تا به سطح ایده‌آل برسیم. در 4 بازی فوق‌العاده زحمت کشیدند و یکی از بزرگترین مشکل ما، یکی از سوالاتی است که می‌خواهیم شما از سازمان لیگ بپرسید. دلیل انجام پشت سر هم بازی‌ها چیست؟ بازیکن، ماشین نیست و بدن نیاز به ریکاوری دارد. ما الان هیچ تایمی نداریم و در 2 روز باید کار کرد. وسایلی که در اروپاست، در ایران نداریم و با توجه به قوانین لیست، مطمئن باشید به زودی مصدومیت‌ها زیاد می‌شود. ما بازی ملی که نداریم و پارسال در جام ملت‌ها هم لیگ یک تعطیل نشد. این باعث می‌شود بچه‌ها از نظر بدنی مشکل پیدا کنند.

ویدئو: 354455

پیروز قربانی درباره وضعیت تهاجمی تیمش توضیح داد: ما نیاز به بازیکن جدید نداریم. همین الان یوسف کی‌شمس از 70 درصد مهاجمان لیگ برتری بهتر است. این نیاز به کار دارد که بچه‌ها بدانند وقتی یک گل زدیم، گل دوم را بزنیم. این جا می‌افتد و روزی می‌رسد که این اتفاق بیفتد. خواهشاً فیلم بازی ما را کامل ببینید و بعد نظر بدهید. در یک هایلایت، شاید یک توپ لو می‌رود یا مثلاً چون جایگیری بازیکن من در آن صحنه مناسب نبوده، ولی باید بدانید که در 80 دقیقه تیم حریف اصلا نتوانست از ما توپ بگیرد. این مسئله نیاز به زمان دارد. ما کار خواهیم کرد و به جای حرف زدن، زمان می‌گذاریم تا فجر را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

سرمربی فجر شهید سپاسی درباره آینده تیمش اظهار داشت: من خودم به شخصه جدول را نگاه نمی‌کنم و بازی به بازی جلو می‌رویم. تیم فجر در لیگ یک، مثل استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر است و تیم با اصالتی است که حیف است اینجا باشد. وظیفه ما فقط تمرین، تمرین و تمرین است.