شنبه 14 مهر 1403

گاز رسانی به 2 شهر میمه و زرین آباد دهلران 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
گاز رسانی به 2 شهر میمه و زرین آباد دهلران 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام - ایرنا - مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات اجرایی خط تغذیه گاز رسانی به دو شهر سراب میمه و زرین آباد از توابع شهرستان دهلران با 70درصد پیشرفت در حال اجراست.

عباس شمس الهی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی 2 شهر باقیمانده در استان به خبرنگار ایرنا گفت: خط تغذیه این دو بخش 80 کیلومتر بوده که کار عملیات اجرایی 56 کیلومتر آن تکمیل شده است.

وی با اشاره به اعتبار اولیه 400 میلیارد ریالی این پروژه افزود: تاکنون بیش از 250 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام به فعالیت 10 پیمانکار در اجرای این پروژه اشاره و یادآور شد: کار عملیات اجرایی شبکه گاز داخل شهرهای میمه و پهله و بخش عمده ای از روستاها نیز انجام شده و همراه با پیشرفت خط تغذیه نصب علمک در شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد.

شمس الهی از پیش بینی نصب هزار و 600 علمک در 2 شهر میمه و پهله خبر داد و گفت: کار برآورد نصب علمک در روستاها و نصب آنها نیز در دستور کار است.

وی افزود: با تمام عملیات گازرسانی به این 2 شهر باقی مانده تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به 100 درصد خواهد رسید.

هم اکنون 459 روستا و 23 شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

شهرستان دهلران در 220 کیلومتری ایلام واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*