یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گام بزرگ استقلال برای قهرمانی با تساوی در دربی جنجالی / پرسپولیس در لحظات آخر کم آورد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
گام بزرگ استقلال برای قهرمانی با تساوی در دربی جنجالی / پرسپولیس در لحظات آخر کم آورد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 14:30 امروز در دربی امیدهای پایتخت که در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر تهران برگزار شد به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی 2 بر 2 تمام شد.

گل‌های پرسپولیس را علی بابایی (77) و رضا فلاحت‌نژاد (83) برای شاگردان محمود انصاری به ثمر رساندند. برای استقلال نیز احسان اسکندری (85) و مهدی فرج‌پور (87) گلزنی کردند.

شاگردان آرش برهانی که می‌توانستند با پیروزی در این دربی 62 امتیازی شده و قهرمانی خود در این فصل لیگ برتر امیدهای تهران را قطعی کنند، با این تساوی 60 امتیازی شده و برای قهرمانی نیاز به کسب یک تساوی از 3 بازی پایانی خود دارند.

پرسپولیس رتبه دومی نیز با از دست دادن برد در لحظات پایانی، 52 امتیازی شد و نتوانست اختلاف 8 امتیازی با رقیب سنتی را در صدر جدول کاهش بدهد تا به این ترتیب شانس اندکی برای کسب قهرمانی داشته باشد.

اواخر نیمه دوم و پس از اعلام شدن اوت به سود استقلال، درگیری لفظی بین نیمکت‌نشین‌های این تیم و بازیکنان حریف رخ داد. در این لحظه یکی از مربیان استقلال برای درگیری با بازیکن سرخ پوش وارد زمین شد که با دخالت عوامل 2 تیم و مسئولان برگزاری بازی این قائله ختم به خیر شد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دربی امیدهای پایتخت امید پرسپولیس امید استقلال این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است