جمعه 15 تیر 1403

گردان‌های القسام تانک و خودروی زرهی اسرائیلی را منهدم کرد + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
گردان‌های القسام تانک و خودروی زرهی اسرائیلی را منهدم کرد + فیلم

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در ادامه حملات علیه مواضع و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی، ادوات جنگی این رژیم از جمله یک تانک «مرکاوا 4» را هدف قرار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان‌های القسام امروز (سه شنبه) از هدف قرار دادن یک تانک «مرکاوا 4» رژیم صهیونیستی با راکت یاسین 105 در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه خبر داد.

شاخه نظامی حماس همچنین اعلام کرد که رزمندگان آن یک گروه 14 نفره از نظامیان صهیونیست را که در یک خانه در الشجاعیه کمین کرده بودند، با گلوله «TBG» هدف قرار داده و آن‌ها را کشته یا زخمی کرده‌اند.

گردان‌های القسام همچنین یک نفربر «نمر» ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت 105 در الشجاعیه هدف قرار داد.

طبق این گزارش، گردان‌های القسام و رزمندگان سرایا القدس موفق شدند دو نظامی صهیونیست را از فاصله نزدیک در الشجاعیه هدف قرار دهند و آن‌ها را به هلاکت برسانند.

خبر مرتبط مقصد گردشگران اسرائیلی خسته از جنگ کجاست؟

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان در گزارشی خبر داد آذربایجان جایگزین دوبی و ترکیه برای گردشگران اسرائیلی شده و این کشور هم‌اکنون مقصد اصلی سفرهای تابستانی آنها شده است.

خبرگزاری فلسطینی «سما» نیز فیلمی از رزمندگان گردان‌های القسام منتشر کرد که نشان می‌داد دو نفر از این رزمندگان از فاصله نزدیک یک خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در خیابان‌های رفح تعقیب و آن را منفجر می‌کنند و به سلامت بازمی‌گردند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اذعان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه 44 نظامی ارتش اسرائیل زخمی شدند که جراحت 14 نفر از آن‌ها در جریان نبردها در نوار غزه بوده است.

منابع رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز از کشته شدن دو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم» در مرکز نوار غزه خبر داده بودند.

این منابع تاکید کردند که برای اولین بار طی ماه‌های اخیر، لشکر 99 ارتش رژیم صهیونیستی خواستار پشتیبانی هوایی در محور نتساریم به علت شدت درگیری ها با مقاومت فلسطین شد.

خبر مرتبط حمله راکتی شدید حزب الله لبنان به این منطقه در اسرائیل

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از حمله راکتی شدید حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب نیز از کشته شدن یک نظامی دیگر این رژیم در غزه خبر داده بود. با احتساب دو نظامی که بامداد امروز سه شنبه کشته شدن آنها از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام شد، شمار نظامیان کشته شده این رژیم بنا به اذعان مقامات صهیونیست به 674 نفر رسید.

بنا به اذعان ارتش رژیم صهیونیستی، شمار نظامیان زخمی این رژیم نیز از آغاز جنگ به چهار هزار و 21 نفر رسیده است که 2 هزار و 32 نفر از آنها از زمان حملات زمینی به نوار غزه زخمی شده اند. این درحالی است که رسانه ها و شماری از تحلیلگران شمار تلفات رژیم صهیونیستی را با توجه به سانسور شدید اخبار جنگ از سوی مقامات تل آویو، به مراتب بالاتر از این تعداد می دانند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
گردان‌های القسام تانک و خودروی زرهی اسرائیلی را منهدم کرد + فیلم 2
گردان‌های القسام تانک و خودروی زرهی اسرائیلی را منهدم کرد + فیلم 3