جمعه 21 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری دانا

بهروز شایق رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: 10 کارآفرین برتر استان فارغ‌التحصیل دانشگاه علمی کاربردی هستند که 3 نفر آن‌ها برای موفقیت بیشتر به مرحله کشوری در تهران معرفی شده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همچنین افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

این مجموعه معمولا اعلامیه‌های مربوط به تعطیلی را در آخرین لحظات و یا روز قبل، در صفحه اینستاگرام خود و در بخش Story بدون شرح دلیل و یا هر توضیح دیگری، منتشر می‌کند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: از آغاز صدور دستورالعمل اجرایی گردشگری کشاورزی تا کنون تعداد 22 طرح در جلسات کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه الف

همزمان با سفر مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق به ایران، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد یکشنبه پنجم تیرماه را تعطیل اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

تالاب بین‌المللی جازموریان که زمانی موجب شده بود جنوب کرمان به هندوستان ایران و قطب تولید محصولات کشاورزی و تأمین نیاز بازار داخلی تبدیل شود حالا در ایام تابستان و بلند شدن ریزگردها به کابوسی برای مردم منطقه و کل کشور تبدیل می‌شود و زندگی جوامع محلی را تهدید می‌کند.

خبرگزاری دانا

جهاد تبیین یکی از موضوعات بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت این مهم تأکید کرده اند.

وب‌گاه عصر ایران

از ابتدای خردادماه تاکنون، رؤسای جمهور ترکمنستان، ونزوئلا، تاجیکستان و قزاقستان، همچنین وزیر خارجه پاکستان و مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران سفر کرده‌اند و از آنجا که تولیت دو کاخ در مجموعه سعدآباد، با نهاد ریاست‌جمهوری است، کل مجموعه به روی بازدیدکنندگان عمومی بسته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: پروازهای عراق که از صبح امروز تعلیق شده بود از ساعتی قبل به حالت عادی بازگشت.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت کشتی بخار چارنت هم پس از 13 سال استفاده از آن، در سال 1959، کشتی را به ایرانیان در لندن فروخت و نام آن به «کوروش پارسی» تغییر کرد.

خبرگزاری دانا

زیارتی که روزی در برابر زلزله هشت ریشتری مقاومت کرده؛ امروز با یک پس‌لرزه می‌تواند کانون بحران شود، علاوه بر آن بحران سیل هم بر سر مردمانی که به دام سودجویان ساخت و ساز گرفتار شدند قوز بالای قوز خواهد بود و هر لحظه ممکن است دروازه شیرازی جدید در منطقه «زیارت» رقم بخورد.

خبرگزاری دانا

نظری با اشاره به اینکه پیشگیری رسالت مهم دستگاه‌های متولی در حوزه مبارزه با مواد مخدر است گفت: باید اقدامات فرهنگی و زیرساختی به‌موقع صورت پذیرد و خوشبختانه استان مرکزی در حوزه مقابله عملکرد درخشانی دارد و در متلاشی کردن سر شبکه‌های فساد و قاچاق سرآمد است.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس اعلام کرد: تا پایان سال گذشته در مجموع 29 مدرسه با عنوان "کیمیای دانش" در مناطق کمتربرخوردار کشور احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، بازار فیلم وابسته به جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو برای سومین سال تنها به عنوان یک رویداد آنلاین به فعالیت می‌پردازد. این بازار به صورت جنبی و پابه پای جشنواره فیلم توکیو، به مدت 3 روز از 25 تا 27 اکتبر 2022 (3 تا 5 آبان) برگزار خواهد شد. این تصمیم در حالی که بازار‌های فیلم و دیگر جشنواره‌ها پس از پاندمی دارند به برگزاری فیزیکی...

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس آب و محیط زیست با بیان اینکه ریشه بیابان‌زایی را باید در سوءمدیریت آب جستجو کرد, گفت: "فرونشست" آخرین و وخیم‌ترین مرحله بیابان‌زایی است.