شنبه 8 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه عصر ایران

خلبان پس از مدت کوتاهی از بلند شدن هواپیما و انجام پرواز اعلام می‌کند که لاستیک‌هایش دچار ترکیدگی شده و نهایتاً هواپیما در باند فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد فرود می‌آید و مسافران به دلیل ایمنی در باند پیاده و از طریق اتوبوس به سالن پرواز بازمی‌گردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم «تقویت روابط با کشورهای پیرامونی» است. رئیسی در مجموع با 32 تن از سران کشورهای جهان رایزنی کرده که 12 تن از آنان سران کشورهای همسایه ایران بود.

خبرگزاری مهر

مسجدسلیمان - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: شهرستان مسجدسلیمان به عنوان زادگاه نفت خاورمیانه ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری صنعتی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرواز مشهد به یزد به دلیل نقص فنی دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه مشهد، بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرواز مشهد به یزد به دلیل نقص فنی دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه مشهد، بازگشت.

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد به یزد به دلیل نقص فنی دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه مشهد، بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرواز تهران - تبریز با قیمت 19 میلیون و 990 هزار ریال در صدر قیمت‌های نجومی پرواز قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت 19 میلیون و 990 هزار ریال پرواز تهران - تبریز رکورد زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره بنادر و دریانوردی کیش اعلام کرد، تردد شناورهای دریایی در این جزیره با توجه به ناپایداری‌های جوی فردا محدود می شود.

وب‌گاه عصر ایران

طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، مواج بودن دریا از صبح تا ظهر جمعه سوم تیر ادامه دارد و روز پنجشنبه در بیشتر مناطق دریایی استان از جمله جزایر خلیج فارس سبب مواج شدن دریا و اختلال در ترددهای دریایی خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

بی‌تردید افزایش قیمت بلیت‌های کنسرت، عددِ پیروزی نیست بلکه شکست برای حوزه موسیقی به شمار می‌رود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم «تقویت روابط با کشورهای پیرامونی» است. سید ابراهیم رئیسی در مجموع با 32 تن از سران کشورهای جهان رایزنی کرده که 12 تن از آنان سران کشورهای همسایه ایران بود.

خبرگزاری دانا

حسن شرفی گفت: پذیرش دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از اول تیرماه آغاز و تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

در اولین روز همایش مهرآب، با موضوعیت رویداد آب و گردشگری، بر رابطه دو طرفه گردشگری و مدیریت آب تاکید شده و اکثر صاحبنظران بر این موضوع اتفاق نظر داشتند که توسعه گردشگری در گرو مدیریت آب کشور است.