یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری دانا

این روزها که امواج کرونا را پشت سر گذاشته و از بحران کرونا عبور کرده‌ایم باید برای همیشه در تاریخ ثبت کنیم حماسه، ایثارگری و رشادت جهادگران، انقلابیون و بسیجیانی که در اوج کرونا که هر کسی به دنبال راهی برای خارج نشدن از خانه خود بود، وارد میدان شدن و چه با تهیه ماسک و گان و چه با حضور در بیمارستان‌ها و چه از راه‌های دیگر با این ویروس منحوس مقابله کردند.

وب‌گاه فرارو

دوم تیر 1400 اتوبوس خبرنگاران در جاده نقده ارومیه واژگون شد، در این حادثه 2 خبرنگار ایرنا و ایسنا جان باختند، بعد از گذشت این مدت هنوز پرونده تعیین تکلیف نشده، حتی قرار منع تعقیب مسوولان صادر شده و تمام تقصیر‌ها به گردن راننده افتاده، البته این قرار موقتی است و در محکمه دادگاه‌کیفری2 بررسی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق گفت: ایجاد خانه های خلاق به اشتغال دانشجویان علوم انسانی کمک می کند.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در واکنش به افزایش قیمت بلیت هواپیماها و درخواست هتلداران برای دریافت نرخ دلاری گفت: زیاده خواهی ها در گردشگری به ضرر مردم تمام می شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر میراث فرهنگی از تقویت پروژه "ایران‌هراسی" و نگرانی از استقبال گردشگران خارجی از ایران توسط کشورهای معاند در نزدیکی بازی‌های جام‌جهانی 2022 قطر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابر‌های تیره سرطان روی خورشید زندگی اش را پوشاند و ثانیه‌های تاریکش در انتظار افول مهتاب سپری شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - وزیر میراث فرهنگی برای انجام سفری دو روزه به استان خوزستان لحظاتی پیش وارد اهواز شد.

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد گفت: مؤثرترین حلقه فرهنگی ما در شهرستانها کتابخانه‌های عمومی هستند. باید نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم چون در غیر این صورت کتابخانه‌های عمومی شهرهای محروم از بین خواهند رفت.

وب‌گاه تابناک

سه بانک آینده، دی و سرمایه به عنوان بانک هایی که مجموعا بیش از چهل هزار میلیارد تومان زیان خالص داشته اند، تا به امروز برای ارائه لیست بدهکاران کلان خود به بانک مرکزی اقدامی انجام نداده اند.

خبرگزاری دانا

سردار نعمت‌الله باقری گفت: سپاه پاسداران در راستای تحقق شعار سال از طرح‌های دانش‌بنیان دانشگاهی که منجر به اشتغال می‌شود و هیچ دستگاهی حاضر به سرمایه‌گذاری و حمایت از اجرایی‌شدن آن نیست، حمایت می‌کند.

خبرگزاری مهر

دستور وزیر دفاع به امیر «خواجه‌فرد» برای در اولویت قرار دادن ساخت هواپیمای مسافربری، نشان می‌دهد نسخه داخل کشور قابل تجویز است و انتقادهای مطرح شده در این باره اغلب از جنس «خود تحقیری» است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، آیین رونمایی از گزارش ارزیابی عملکرد قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور که برای نخستین بار توسط این نهاد نظارتی تهیه شده است، با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور و سایر مقامات این نهاد نظارتی، روسای کمیسیون‌های...

خبرگزاری تسنیم

برای نخستین بار در دیوان محاسبات کشور گزارش ارزیابی عملکرد قانون برنامه ششم توسعه کشور منتشر شد.

خبرگزاری دانا

جبار گوهری گفت: سه هتل بیمارستان با تجهیزات مدرن در کرمانشاه میزبان مسافران حوزه درمان خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «حسن ناظم» وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق، با توضیح درباره اهداف سفر اخیر خود به ایران، گفت: «هیئت دولت تصمیم گرفت مرز‌های زمینی را برای پذیرایی از زائران عتبات عالیات باز کند. در سفر ما به تهران نیز، تفاهم نامه‌هایی با طرف ایرانی منعقد شد». یک هفته پیش، «صادق حسینی» رئیس سازمان حج و زیارت ایران از بازگشایی قریب‌الوقوع مرز‌های ایران...