جمعه 21 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درپی خیزش گرد و خاک شدید در اکثر شهر‌های عراق، سازمان هواپیمایی این کشور همه پرواز‌ها را در دو فرودگاه بغداد و نجف اشرف، تا صبح یکشنبه به حالت تعلیق درآورد.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش به بررسی قیمت انواع تورهای ترکیبی به مقصد مالزی پرداخته شده است.

خبرگزاری دانا

بسیج سازندگی در راستای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری گام در راه آبادانی و زدون غبار محرومیت از چهره روستاها گذاشته و این نهضت را با آبرسانی به محرومان تا سواد آموزی عملی کرده تا به فرمان امام خمینی (ره) در تشکیل جهاد سازندگی لبیک گفته باشد.

خبرگزاری تسنیم

انجمن شرکت‌های هواپیمایی از ایرلاین‌ها درخواست کرد تا نرخ بلیت پروازهای داخلی را از اتباع غیرایرانی به دلار اخذ کنند که رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی این طرح را غیرکارشناسی دانست و آن را مقدمه‌ای برای گران‌تر شدن بلیت پروازهای داخلی عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید براینکه، دنیای استعمار تلاش می‌کند، فضای ارتباطات سالم با جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کند، گفت: دولت‌های غربی هر چند وقت یک بار به شهروندان خود اعلام می‌کنند مسافرت به ایران را توصیه نمی‌کنیم، درصورتی که ایران محیط و کشوری امن برای زندگی و گردشگری است.

خبرگزاری تسنیم

اتصال دو مسیر ریلی شلمچه - بصره و راه آهن کرمانشاه - خسروی - خانقین - بغداد احیای مسیر ترانزیتی استراتژیک بین دو کشور ایران و عراق را به‌دنبال دارد.

خبرگزاری تسنیم

مشاهدات تسنیم حاکی است، قیمت پرواز رفت و برگشت تهران - نجف به رقم نجومی 13 میلیون و 520 هزار تومان افزایش یافته است، این در حالی است که شنیده شده پروازهای نجف یک ایرلاین دولتی به قیمت 4.5 میلیون تومان به یک چارترکننده فروخته شد.

وب‌گاه گسترش

درپی انتشار خبری درباره قیمت 9 میلیون تومانی پرواز تهران - نجف - تهران، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در حال حاضر قیمت بلیت رفت و برگشت این پرواز در سایت‌های معتبر حدود شش میلیون تومان است اما در زمان‌های خاص مانند ماه محرم و ایام اربعین با همکاری ایرلاین‌ها نرخی را تعیین می‌کنیم تا برای زائران سفر به عتبات عالیات تسهیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش دیپلماسی فرهنگی گفت: مجمع جهانی صلح، گفتمانی را در حوزه صلح عادلانه بوجود آورده است. چون صلح جزو عرصه‌هایی است که متاسفانه سوء استفاده‌های زیادی در سطح جهانی از آن می‌شود؛ درواقع صلح واقعی را دنبال کردن خارج از صلح به‌عنوان ابزار برای توسعه سلطه یک نگاه متفاوتی را می‌خواهد که انتظار هم می‌رفت...

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال جوانان که قرار است ششمین اردوی آماده‌سازی خود را در اسلوونی برگزار کند، بامداد امروز (یکشنبه) تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.

خبرگزاری مهر

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و سومین جلسه شورا تذکرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونا هر روز افزایش می‌یافت و تعداد مسافران و گردشگران به صفر رسید، اما با گسترش واکسیناسیون عمومی و صدور مجدد روادید مسافران خارجی در دولت سیزدهم، چرخ‌های صنعت گردشگری بعد از توقف دو ساله، دوباره به حرکت در آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاره اروپا از زمان‌های دور یکی از مقاصد سفر برای بسیاری از مسافران و گردشگران از سراسر جهان بوده...

خبرگزاری دانا

محمود حسینی‌پور خواستار راه‌اندازی هرچه زودتر نمایندگی استانداری غرب مازندران برای تسهیل در رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته‌های مردم این منطقه شد.

خبرگزاری دانا

روح‌الله سُلگی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران در حوزه کتابخانه‌ها باید پیگیری شود تا اعتبارات لازم در بخش فرهنگی با سرعت بیشتری تخصیص پیدا کند.