جمعه 21 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری مهر

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز مجدد پروازهای تهران - رم پس از 4 سال توقف خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیأت تجاری دولت تاجیکستان به منظور توسعه همکاری اقتصادی با ایران با رییس سازمان توسعه تجارت و معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استارتاپ‌های هومسا و شاتل موبایل با امضای یک تفاهمنامه، «ارتباطات دیجیتال» و «صنعت گردشگری داخلی» را با یکدیگر همراه ساخته تا دسترسی به خدمات صنعت گردشگری داخلی در بستر فضای آنلاین تسهیل شود.

وب‌گاه ورزش سه

هیات ورزش های هوایی وزارت دفاع در واکنش به تصمیمات اخیر سازمان هواپیمایی کشوری نامه ای انتقادی را منتشر کرده است.

خبرگزاری مهر

در دیدار معاون وزیر نفت کشورمان با هیئتی از تاجیکستان بر توسعه همکارهای اقتصادی دو کشور تأکید شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام اینکه مقاصد گردشگری در کشور تغییر کرده است، گفت: استان کرمانشاه به مقصد گردشگری در غرب کشور تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی گفت: با پیشنهاد مشترک این مرکز و فدراسیون گردشگری سلامت هند، شورای بین‌المللی سیاستگذاری گردشگری سلامت تشکیل می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: افزایش نرخ بلیت برای اتباع خارجی با تصمیم سازمان هواپیمایی کشوری بوده و این موضوع تاثیری در نرخ بلیت مسیرهای داخلی نمی گذارد.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه الف

نماینده دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) در تهران گفت: این دفتر اهمیت ویژه‌ای به نقش منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر قائل است و به عنوان آژانس پیشرو سازمان ملل متحد مایل به ارائه کمک‌های کاربردی به دولت جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همچنین افزایش دما پیش‌بینی می‌شود

خبرگزاری مهر

نماینده وزارت میراث فرهنگی در نشستی مخالفت این وزارتخانه با دریافت نرخ دلاری از اتباع خارجی را اعلام کرد و گفت: ما به عنوان وزارت میراث فرهنگی باید حامی گردشگری باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر عراق پس از پایان سفر از عربستان، در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در حکمی طلایه رویایی را به سرپرستی گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) این مرکز منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تصمیم شرکت های هواپیمایی مبنی بر فروش بلیت دلاری پروازهای داخلی به اتباع غیر ایرانی با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری بوده است.