دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: ارتباط با خانواده یک شهید و همراهی یک ساله با خانواده آن شهید از جمله اقدامات هر یک از انجمن های اسلامی دانش آموزی بوده است.

وب‌گاه تابناک

وزیر کشور ضمن استقبال از اقدامات هوشمندانه همراه اول در حوزه راهکارهای سازمانی، از نزدیک با سرویس‌های کیف پول همراه و شبکه هوشمند توزیع کالاهای اساسی کشور آشنا شد.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: تسریع در اجرای عملیات مرمتی سرای عزیزالله اف در اولویت قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

بیات گفت: هرچند در کلیت دلاری کردن قیمت‌ها پرواز‌ها برای خارجی‌ها کار درستی انجام شده، زیرا ضرورتی نداشته که به آن‌ها از یارانه مردم چیزی داده شود، اما نحوه محاسبه قیمت بلیط برای اتباع خارجی که در پرواز‌های زیر یک ساعت 100 دلار و در پرواز‌های بالای 1 ساعت 150 دلار تعیین شده، به نظر می‌رسد که این مسئله غیر کارشناسی بوده و بهای اینچنینی بسیار زیاد است.

وب‌گاه عصر ایران

وی با بیان اینکه امروز با انجام دو پرواز از ایستگاه‌های تهران و زاهدان پروازهای رفت حجاج به پایان می‌رسد، گفت: از 18 ایستگاه کشور 39 هزار و 531 زائر در پروازهای رفت به علمیات حج منتقل شدند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ایران‌ایر با اعلام این‌که واسطه‌ها قیمت بلیت پرواز اتباع خارجی را به دلار دریافت می‌کنند، گفت: برای پرواز آیادان - مشهد که در نجف فروخته می‌شود 700 هزار تومان به ایرلاین پرداخت می‌شود!

وب‌گاه فرارو

دلیل انتخاب خواهر به جای برادر چیست؟ بعد از شکل گرفتن این عقد و پیمان دوستی میان شهر‌ها باید کلمه‌ای یکسان برای آن انتخاب می‌شد. از آنجا که شهر در بیشتر زبان‌های دنیا مونث است، نام «خواهرخوانده» انتخاب شد که با تمام شهر‌های جهان مطابقت داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در مراسمی که به منظور آغاز طرح کرامت رضوی با حضور مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل هگتا، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا و برخی معاونین و مدیران این مجموعه‌ها در ایستگاه راه‌آهن تهران برگزار شد، اولین گروه بازنشستگان با قطار رجا به مشهد سفر کردند. در اولین سفر از طرح...

وب‌گاه الف

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نرخ گذاری ارزی بلیط هواپیما برای مسافران خارجی نه تنها آثار منفی در بازار گردشگری بر جای خواهد گذاشت بلکه این پیام را به سایر کشورها می دهد که پول ملی ما ارزشی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان مهمترین دستاور‌های سفر خود به سوریه را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

روایتگر اردوی راهیان نور گفت: دشمنان ایران و انقلاب اگر دیروز با اسلحه به دنبال اشغال پاوه بودند؛ امروز در فضای مجازی به دنبال اغفال ما هستند.

خبرگزاری تسنیم

عضو تیم اختراعات ایران از اختراع سه طرح در حوزه نفت و انرژی خبر داد که این اختراعات شامل اختراع شیر کنترل سطح مخازن (مکانیکی)، اختراع سیستم پمپاژ و انتقال سیال بدون انرژی برق و اختراع شیر سه حالته است.

وب‌گاه گسترش

یک پیشکسوت حوزه میراث‌فرهنگی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم و نشست‌های مرتبط با تکریم پیشکسوتان و بازنشستگان این حوزه گفت: «حافظه حافظان میراث‌فرهنگی بخشی از میراث‌فرهنگی است.»

خبرگزاری دانا

مرزبان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از آمادگی کامل برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی ظرفیت‌های علمی - فرهنگی با حضور 70 سفیر از کشورهای مختلف خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

حسین عسگری در ماده تایم تریل مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافت.