شنبه 8 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پیگیری‌های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در جهت حمایت از صنعت گردشگری دریایی به کسانی که با قایق و کشتی در این حوزه فعالیت دارند یارانه پرداخت می‌شود.

وب‌گاه الف

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از 9 پرواز برای انتقال زائران بیت الله الحرام از فرودگاه‌های امام خمینی، اصفهان و مشهد به فرودگاه‌های مدینه منوره و جده در روز پنجشنبه دوم تیرماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان گفت: "پل خداآفرین" مهم‌ترین مسیر اتصال راه ابریشم بین شرق و غرب بوده و در تلاش برای ثبت جهانی در یونسکو هستیم. برای ثبت این پل یک یادداشت تفاهم تهیه و برای شما ارسال شده که امیدوارم در سفر به باکو امضا شود.

خبرگزاری دانا

سیدعلی میرکریمی گفت: اجرای طرح توسعه و تسهیل شرق - غرب کشور برای پرداخت تسهیلات یارانه دار 50 درصدی به اجرای طرح های تولیدی همچنین تامین گاز پایدار و ارزان برای اجرای فاز دوم پتروشیمی خراسان از مهمترین مطالبات خراسان شمالی از رییس جمهور است که در سفر فردا مطرح و پیگیری خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

ترشک آلبالو یکی از انواع ترشک‌های میوه‌ای ترش و خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد و شما می‌توانید آن را با روشی بسیار آسان در منزل تهیه کنید.

خبرگزاری دانا

جوانان کرمانشاهی سال‌هاست منتظر راه‌اندازی مکانی برای ورزش اتومبیل‌رانی هستند که برای تحقق این آرزوی دیرینه منتظر سفر رئیس جمهور هستند.

خبرگزاری مهر

اهواز - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استان خوزستان سرشار از آثار تاریخی، صنایع دستی و گردشگری است.

خبرگزاری مهر

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از 9 پرواز برای انتقال زائران بیت الله الحرام از فرودگاه‌های امام خمینی، اصفهان و مشهد به فرودگاه‌های مدینه منوره و جده در روز پنج‌شنبه دوم تیرماه خبر داد.

خبرگزاری دانا

یکی از محورهای توسعه فرهنگی، اشتغال و اقتصاد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، حوزه‌ای که نتوانسته در جذب اعتبارات استان خوش بدرخشد و سوگوار اعتبارات جذب نشده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر رادیو فرهنگ جزئیاتی از برنامه‌های این شبکه در تابستان را بیان کرد. از مسابقه زنده صبحگاهی "ایرانگرد" تا مشاعره رادیویی با اسماعیل آذر

خبرگزاری دانا

این روزها که امواج کرونا را پشت سر گذاشته و از بحران کرونا عبور کرده‌ایم باید برای همیشه در تاریخ ثبت کنیم حماسه، ایثارگری و رشادت جهادگران، انقلابیون و بسیجیانی که در اوج کرونا که هر کسی به دنبال راهی برای خارج نشدن از خانه خود بود، وارد میدان شدن و چه با تهیه ماسک و گان و چه با حضور در بیمارستان‌ها و چه از راه‌های دیگر با این ویروس منحوس مقابله کردند.

وب‌گاه فرارو

دوم تیر 1400 اتوبوس خبرنگاران در جاده نقده ارومیه واژگون شد، در این حادثه 2 خبرنگار ایرنا و ایسنا جان باختند، بعد از گذشت این مدت هنوز پرونده تعیین تکلیف نشده، حتی قرار منع تعقیب مسوولان صادر شده و تمام تقصیر‌ها به گردن راننده افتاده، البته این قرار موقتی است و در محکمه دادگاه‌کیفری2 بررسی می‌شود.