یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری مهر

آبادان - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از جاذبه‌های گردشگری اروند رود بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز پنجشنبه از جاذبه های گردشگری اروند رود بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه در یک برنامه تلویزیونی با مردم سخن گفت و به تبیین اقدامات دستگاه قضا در اجرای مأموریت‌ها و تکالیف پرداخت.

خبرگزاری دانا

موسی خلیلی با اشاره به اشتغالزایی 60 هزار نفره برداشت تمشک جنگلی در مدت دو ماه در منطقه شرق مازندران، گفت: سالانه هزار تن تمشک جنگلی در شهرستان نکا برداشت می‌شود که درآمدزایی به وجود آمده از طریق برداشت تمشک جنگلی برای استان مازندران، مبلغی بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون دلار می‌باشد.

خبرگزاری مهر

اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل - میانه 2000 تن ریل مورد نیاز آن تأمین شد تا این پروژه امسال به بهره‌برداری برسد.

وب‌گاه گسترش

استارت بیمه، برای هنرمندان و فعالان صنایع دستی از سال 88 خورده است ولی متاسفانه بسیاری از این فعالان هنوز پشت درهای بسته مانده اند و نگران آینده خود هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجوز رشته‌های «بیم‌سنجی» و «صنایع دستی» در مقطع کارشناسی ارشد و رشته «علوم کامپیوتر» در مقطع کارشناسی برای دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی صادر شد.

خبرگزاری دانا

تیم ملی دو و میدانی کشورمان جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام کازانوف عازم کشور قزاقستان شد.

خبرگزاری مهر

سمنان - استاندار سمنان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه، ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

خبرگزاری دانا

محمود حسینی‌پور با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم تحمیل خاموشی به مشترکان خانگی نیست، گفت: مدیریت انرژی در این دولت بسیار مطلوب است و بر اساس همین سیاست و مدیریت هم عدم اعمال خاموشی برای مشترکان خانگی و اصناف اعمال نشده است.

خبرگزاری دانا

محمد مقدس گفت: دو مسئله ساماندهی زباله و راه‌اندازی پروژه‌های گردشگری ساحل و دریا از کارویژه‌ها در فریدونکنار است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

اصغر حبیبی با اشاره به کاهش 85درصدی مرگ‌ومیر حیوانات در دهکده طبیعت قزوین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزود: شهرداری قزوین ماهه حدود یک میلیارد تومان برای نگهداری این اکوپارک هزینه می‌کند.

خبرگزاری مهر

اصلاح مصوبه دولت در حوزه گردشگری، شناسایی یک نقاشی مهم از دوره پیش از تاریخ در غار علیصدر و تقاضای هتلداران برای افزایش نرخ از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بیش از 20 خبرنگاری که دعوت سازمان حفاظت محیط زیست برای بازدید از پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه را پذیرفته بودند هیچگاه فکر نمی‌کردند که ماموریتشان با اتوبوس غیراستاندارد و رایگانی که میزبانشان از کارخانه سیمان تهیه کرده بود، در پیچ یکی از جاده‌های فرعی شهرستان نقده ناتمام بماند. امروز یک‌سال از آن روز تلخ گذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستور کار نشست های علنی مجلس در هفته آینده اعلام شد