پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

گردشگری

گردشگری

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی نسبت هزینه‌های تفریح و سرگرمی به هزینه کل در سبد مصرفی خانوار‌های شهری نشان می‌دهد طی سال‌های گذشته هزینه‌های تفریح و سرگرمی با کاهش قابل توجهی روبه رو بوده، به طوری که سهم هزینه‌های مربوط به تفریح و سفر از 0.71 درصد سال 1390 به 0.38 درصد در سال 1400 رسیده است. در سال 1400، از جامعه 26 میلیون و 302 هزار نفری خانوار کشور، حدود 70 درصد از آنان در سال 1400 سفر نرفته و تنها هفت میلیون...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مراسم تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه مبارک رمضان، برنامه‌سازان و مجریان حاضر به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حقوقی مجلس سازمان اداری و استخدامی و نایب‌رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اول اردیبهشت ماه در برنامه تهران 20 حضور پیدا کردند تا در مورد چرایی تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت و گو کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو فرهنگ بیست و هشت ساله شد؛ با نگاهی به کارنامه این شبکه رادیویی در یک سال گذشته به دست پر آن در تولید و پخش برنامه‌های متنوع می‌پردازیم.

وب‌گاه گسترش

وزیر گردشگری سوریه اعلام کرد که از 10 روز دیگر، سفر به سوریه با استفاده از خدمات الکترونیکی ویزا امکان‌پذیر خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی برای تأمین هزینه جنگ افزایش مالیات را در دستور کار قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران در پایان معاملات نخستین روز اردیبهشت ماه شاهد افت محسوس قیمت هاست، امروز قیمت 50 تومان پایین آمده است و 2025 تومان نرخ گذاشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورایعالی مناطق آزاد کشور از استانداردسازی و مناسب‌سازی ظرفیت‌های گردشگری مناطق آزاد برای گردشگران ناشنوا و روشندل خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان درباره ابلاغ یک دستورالعمل هشت ماده‌ای برای کمک و تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

ویژه برنامه های هفته ملی سلامت با شعار"خانواده و مردمی‌سازی سلامت حال خوب ساختنی است" در هفته اول اردیبهشت ماه (1 لغایت 7 اردیبهشت) در محلات منطقه 13 برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

روستای پالنگان که به بهشت پلکانی کردستان شناخته می شود، یکی از روستاهای هدف گردشگری از توابع شهرستان کامیاران با طبیعت زیبا و موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد بوده که امروز در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.

وب‌گاه گسترش

تالار خانجان به عنوان یکی از بخش های «هلدینگ بزرگ شایسته» با داشتن ظرفیت پذیرش 400 نفر و امکانات متنوع، مکانی ایده آل برای برگزاری ضیافت‌های حرفه ای است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی وضعیت گردشگری داخلی از منظر دسترس پذیری برای اقشار مختلف جامعه پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری شهردار منطقه صبح امروز در آیین زنگ تحرک و ورزش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای ورزشکار و خیر مقدم به خانواده‌های معظم شهدا، به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی و مشارکت و علاقه مندی شهروندان باب الرضای تهران در بحث ورزش اشاره کرد و گفت: حضور هزار و 200 نفری شهروندان در این همایش پیاده روی نشانه این موضوع است. او با...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی فرهنگی گفت: در 30 سال گذشته 67 اثر ثبت‌شده ایران در میراث جهانی دچار آتش‌سوزی شده‌اند.