پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

گردشگری

گردشگری

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - استاندار فارس با اظهار اینکه شیراز سومین حرم اهل بیت و از شهرهای تاریخی و با جاذبه‌های گردشگری است، گفت: می کوشیم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در شیراز باشیم.

وب‌گاه فرارو

براساس پایش انجام‌شده از آمار روز‌های اول تا چهارم فروردین‌ماه در استان تهران، موزه‌ها و مجموعه ستادی، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد با 55 هزار و 39 بازدیدکننده (تعداد 246 هزار و 358 بازدید)، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان با 36هزار و 461 بازدیدکننده (تعداد 212 هزار و 435 بازدید) و مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران با 29 هزار و 970 بازدیدکننده (تعداد 118 هزار و 195 بازدید) رتبه‌های اول...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قشم - رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تعطیلی مسیر دریایی قشم به جزیره هرمز به مدت دو روز (سه شنبه و چهار شنبه) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تعطیلی مسیر دریایی قشم به جزیره هرمز به مدت دو روز (سه شنبه و چهار شنبه) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از ارائه تهران کارت گردشگری در سال جدید خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مسافرین نوروزی کمپر سوار طی یک حرکت کارناوالی امروز تهران را ترک خواهند کرد.

وب‌گاه فرارو

قم بیشترین شهرت خود را مدیون حرم حضرت معصومه (ع) است که، چون نگینی در میان شهر می‌درخشد و هرساله جمع کثیری از زائران را به سمت خود می‌خواند تصویر طلاب که در خیابان‌های قم در حال تردد اند هم یکی ازتصاویر همیشگی و منحصر به فرد این شهر است. با این وجود قم دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است. این استان کوچکترین استان ایران و یک شاهراه ارتباطی محسوب می‌شود از این رو هر ساله میزبان تعداد زیادی...

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - «باغو» به عنوان تنها روستای کیش در قامت جاذبه گردشگری بومگردی به عنوان نمادی زنده از تاریخ کهن این جزیره است که گردشگران را از دنیای مدرنیته «کیش» به دنیای سنت‌ها و آیین‌های محلی وارد می‌کند.

وب‌گاه الف

اندیشکده‌های آمریکایی معتقدند اعتراضات چندسال اخیر در ایران ثابت کرده تغییر حکومت به معنای سنتی دیگر کارایی ندارد و باید اپوزیسیون داخلی تقویت شود.

خبرگزاری دانشجو

جعفر میعادفر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: باتوجه به اینکه بیشترین حوادث ترافیکی در ورودی‌های شهر‌ها یعنی 30 کیلومتری آن‌ها است در ستاد کل امداد نوروزی تصمیم براین شد که مکان‌هایی فراهم شود که وزارت گردشگری در کنار سازمان امدادی حضور داشته و خدمات بهداشت و فوریت‌های پزشکی ارائه دهند. اکنون در استان تهران 16 کمپ برقرارشده که در مسیر‌هایی مانند پردیس، عوارضی و گرمدره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هند برای سرنگونی مودی تلاش خواهد کرد و در بهترین حالت ممکن است امیدوار باشد که اکثریت در پارلمان را از بین ببرد. اما نخست وزیر نیز با فشار خارجی کمی مواجه است. در زمینه‌های دیگر، می‌توان انتظار داشت که رهبران دموکراسی‌های غربی مقدار مشخصی از روش‌های اقتدارگرایانه مودی را مورد بررسی دقیق قرار دهند. اما این اتفاق نیفتاده است، تا حدی به دلیل جلوگیری از صعود شی جین پینگ، رهبر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین روز کاری سال 1403 در حالی برای بازار ارز تهران سپری شد که طعم صعودی آغاز سال جدید چندان به مذاق لیر ترکیه خوش نیامد تا قیمت آن نسبت به روز یکشنبه افت 20 تومانی را تجربه کرده و به 1925 تومان برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چند روز قبل در گروهی بحث مسافرین نوروزی شد و چند نفر از عزیزان گفتند که مسافر کجا بره و کجا ببریم جایی نیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاخ‌های سعدآباد و گلستان را پربازدیدترین مکان‌های تاریخی تهران از ابتدای نوروز اعلام کرد.