شنبه 9 تیر 1403

گزارش زنده: رومانی 0-0 اسلواکی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزارش زنده: رومانی 0-0 اسلواکی

در یکی از دیدار های امروز دو تیم اسلواکی و روماین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ورزش سه، در چارچوب رقابت‌های گروه E رقابت‌های یورو 2024، تیم‌های ملی اسلواکی و رومانی از ساعت 19:30 به وقت تهران در برابر همدیگر قرار خواهند گرفت. این مسابقه با قضاوت دنیل سیبرت، داور آلمانی و در ورزشگاه فرانکفورت آرنا برگزار خواهد شد.

اسلواکی علی‌رغم شگفتی‌ای که در هفته اول رقم زد و توانست بلژیک مدعی را با یک گل شکست دهد، اما در هفته دوم از پس اوکراین بر نیامد و در برابر این تیم شکست خورد. اسلواکی همانند 3 تیم دیگر این گروه 3 امتیازی است و باید در هفته پایانی تکلیف خودش را برای صعود از گروه مشخص کند.

در آن سوی میدان، رومانی مسیر کاملا مشابهی را طی کرد. آن‌ها در هفته نخست با یک نمایش دلپذیر با 3 گل اوکراین را مغلوب کردند تا به صعود از این گروه امیدوار شوند، اما در بازی دوم خود برابر بلژیک حرفی برای گفتن نداشتند و با 2 گل شکست خوردند. آن‌ها در حال حاضر به‌خاطر تفاضل گل بهتر و گل‌های زده بیشتر در صدر جدول قرار دارند و کسب تساوی در این مسابقه صعود خواهند کرد.

ترکیب تیم ملی اسلواکی: مارتین دوبراواکا، پیتر پراکیک، دنیس واورو، میلان اشکرینیار، داوید هنکو، استانیسلاو لوبوتکا، یورای کوکا و اوندری دودا، ایوان شرانز، لوکاس هاراسلین و داوید استرلک

ترکیب تیم ملی رومانی: فلورین نیتا، نیکوسر بانکو، آدری بورچا، رادو دراگوسین، آدری راتیو، آندری راتیو، اریوس مارین، نیکولای استانچیو، رضوان مارین، فلورینل کومن، یانیس هاجی و دنیس دراگوس