یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

مرادی گفت: اگر موضوع قرارداد گازی ایران و هند از مجاری صلح آمیز و دوستانه جبران نشود، راهی به جز طرح شکایت وجود ندارد. ایران هزینه های بسیاری را برای این خط لوله پرداخت کرده است و هندوستان باید خسارات را جبران کند.

طلافروشان هر بار موضوع مالیات مطرح می شود دست به اعتراض می زنند آنها شفافیت را قبول ندارند یا با پرداخت مالیات مشکل دارند؟

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که بودجه امسال وزارتخانه تا حدودی متناسب بوده و امیدوارند که به موقع تخصیص یابد. او اظهار کرد: "اگر هر ماه بتوانیم یک دوازدهم افزایش 10 درصدی کل بودجه سال را دریافت کنیم و به نوعی متناسب سازی داشته باشیم، مشکلی به وجود نمی‌آید."

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در صحن علنی مجلس 26 اردیبهشت ماه حضور یافت.

شواهد نشان می دهد که چینی ها نقشه هایی را برای نفت عراق دارند و در مدت زمان کوتاهی، سرمایه گذاری های کلانی انجام داده اند.

در حال حاضر، ماینرهای بیت‌کوین با مشکل فشار فروش روبرو هستند و این ممکن است باعث فروش قابل توجهی در بازار رمزارزها شود.

صمدی گفت: قیمت حبوبات نسبت به سال های گذشته چندین برابر شده است. عدس کیلو 7 هزار تومان به 70 هزار تومان رسیده است و بازار در انحصار فروشگاه ها است.

حمیدرضا دهقانی‌نیا گفت: پس از گذشت شش ماه، ما با توجه به اطلاعات موجود در سامانه جامع تجارت، عملکرد اعضای صنف در سامانه را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد که در صورت ثبت اطلاعات می‌توانند همچنان از معافیت عدم ثبت موجودی استفاده کنند.

در چند سال اخیر با توجه به افزایش قیمت‌ها، خرید اقساطی خودرو، بسیار پررنگ‌تر از گذشته شده‌است. اما خریداران خودروی اقساطی، امروزه به لیزینگ خودرو روی آوردند. اما لیزینگ خودرو چیست و چه شرایطی دارد؟ آیا میتوان به این لیزینگ ها اعتماد کرد؟ در این گزارش میتوان پاسخ این پرسش ها را مشاهده کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد تعطیلی پنج‌شنبه مخالفت کرد.

در روز چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 (مصادف با 15 می 2024)، قیمت دلار مبادله‌ای با کاهشی نسبتاً کم، حدود 0.02 درصد، از 44,879 تومان به 44,868 تومان کاهش یافت. در این تغییر، دلار مبادله‌ای که دو روز پیش به ارزش 44,879 تومان بوده بود، به 44,868 تومان رسید.

ادامه رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در دستورکار جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که نمایندگان با پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت و با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند.

احسان خاندوزی گفت: با توجه به استقبال 60 میلیون نفری از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و تأثیر مثبتی که بر طبقات ضعیف و متوسط جامعه گذاشته اهتمام دولت تأمین منابع لازم برای ادامه طرح است.

در این گزارش آخرین قیمت انواع خودرو فیدلیتی را می توانید مشاهده کنید.